• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Прво големо истражување за employer branding во Хрватска: Дознавме како врвните компании се грижат за своите вработени

20/09/2019
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
  • Одделите за човечки ресурси во рамките на водечките компании имаат стратешка позиција и делуваат мултидисциплинарно
  •  Employer brending мора да се заснова на оригиналната автентичност на компанијата, а клучен е персонализиран пристап кон секој вработен
  • Процедурите за избор се напорни, затоа што компаниите ги бараат и ги сакаат најдобрие, а не доволно добрите

Во врвните компании во Хрватска, примањата на вработените не се фиксни, туку се комбинација на фиксна плата и стимулативен дел кој зависи од личните резултати, како и од резултатите на тимот или компанијата. Самиот износ на фиксна и загарантирана плата на вработените е важен, особено за позициите кои се пониски во компанијата и кај сезонските вработувања. Сите вработени, без оглед на позицијата, очекуваат да го знаат својот кариерен пат, индивидуалниот пристап кон едукацијата и развојот на кариерата.

Ова го покажа истражувањето на практиките за човечки ресурси со кои водечките компании во Хрватска ги задржуваат и привлекуваат вработените, а кое во пресрет на Викенд Медиа фестивалот е спроведено од страна на Агенцијата за истражување на пазарот на Хендал и комуникациската агенција 404. Во ситуација кога од Хрватска се иселиле околу 300 000 луѓе, недостатокот на работна сила, вработувањето и задржувањето на најдобрите таленти, односно employer branding се меѓу најголемите предизвици за компаниите. „Брендирањето на работодавачите, т.н. employer branding е последица на изворната автентичност или неавтентичност на самата компанија. Доколку автентичноста постои во позитивна смисла, тогаш employer branding се создава самиот по себе, а во тоа сценарио вработените се најдобри амбасадори. Се разбира, ништо не смее да се остави на случајноста, туку целата комуникација треба да биде интерно и екстерно координирана и стратешки уредена“, велат учесниците во истражувањето.

р е к л а м а

Директорите на оддели за човечки ресурси во девет хрватски врвни компании во различни индустрии (ИКТ, туризам, финансиска индустрија, производство во разни индустрии и трговија) ​​ во истражувањето откриваат дека позицијата на директори на човечки ресурси во повеќето од овие компании е стратешка, тие се дел од Управниот одбор и учествуваат во сите деловни одлуки. Исто така, проектите поврзани со човечки ресурси често се мултидисциплинарни и вклучуваат повеќе оддели. „Во стратегијата за развој, ние ја позициониравме темата за развој на човечките ресурси како една од клучните теми за идниот успех на компанијата. Значи, HR одделот не е сам во тоа. Развивме сеопфатна стратегија и започнавме иницијативи за развивање на нашите вработени, како и на целата наша организација. Тоа вклучува околу десетина клучни проекти кои одделот за човечки ресурси ги спроведува во соработка со други функции“, вели еден од испитаниците.

Кога станува збор за вработување, повеќето се потпираат на ангажирање внатре во компаниите и очекуваат дека интерно можат да покријат околу 80 проценти од отворените позиции. Истражувањето потврди дека на конкурсите на кои претходно се јавувале 100 кандидати, денес, во просек, се јавуваат пет пати помалку кандидати. Компаниите кои се успешни во регрутирање на вистинските кандидати, ги користат сите канали на комуникација (огласи, социјални мрежи, соработка со агенции) и сите добри деловни практики (системи за препораки, програми за ученици, студенти и баратели на работа за прв пат), но го прилагодуваат изборот на индивидуалната состојба, пазарот и профилот што го бараат. Директорите за човечки ресурси признаваат дека процедурите за избор во најдобрите компании, и покрај недостигот на персонал на пазарот на трудот, се напорни, бидејќи ги бараат и сакаат најдобрите, а не доволно добрите. Притоа, важно е да се оствари првиот контакт што е можно поскоро, затоа што кандидатите не чекаат, туку продолжуваат понатаму.

Учесниците во истражувањето откриле и некои од најдобрите практики што ги прават врвните работодавци во нивните индустрии. Така, издвоени се неколку иницијативи во рамките на employer branding кампањите, како што се подигнување на минималниот нето приход за основните занимања во одредена индустрија, воведување флексибилен пакет за наградување на вработените, отворање на најнапредни центри за обука или распределување посебен буџет за бонуси со кои менаџерите самостојно управуваат.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.