• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Работи кои мора да ги разгледате пред секое појавување на ТВ интервју

19/03/2018
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Постои доста јасна разлика кога на телевизија се појавува лице кое нема медиумски тренинг и лице кое веќе е спремно. Сепак, немањето искуство во јавните настапи, не мора нужно да значи лош настап….секако доколку се почитуваат неколку базични правила. 

  1. Подгответе се добро и темелно за изненадувањата

Пред да се појавите на интервју кое ќе се емитува на телевизија потребно е да направите одредена подготовка. Најпрво направете листа од сите непријатни прашања кои би можеле да бидат прашани околу вашата организација и работење и спремете одговори за истите. Ваков тип на листа не само што помага во подготовката пред едно ТВ интервју туку ќе ви помогне во генерална мера и во секојдневните ПР односи. Оваа точка мора да ви биде појдовна точка

  1. Играње на улоги

Доколку сте дел од проактивно ТВ интервју, со цел да споделите некоја новост во вашето работење како нов производ/услуга или пак најава за организациски активности интервјуто нема да биде толку ризично. Добро е да им помогнете на своите директори во начините на кои би можеле да се справат со непријатните прашања. Добро е директорот да добие добар тренинг и пракса преку играње на улоги. По правило на плаецот секогаш во ТВ новостите првото лице со кого посакувано е да се оствари контакт е директорот, основачот или финансискиот директор, затоа овие лица треба да се најдат на првата линија за тренинг за медиуми.

р е к л а м а
  1. Размислете дали е добро да бидете интервјуирани на прво место?

Ова е многу важно прашање. Можеби имате директор кој го сака вниманието и сака да се појавува на секое интервју, или пак може да имате директор кој ќе го одбива појавувањето во секое интервју кое ќе му го предложите. Доколку станува збор за проактивно интервју и вашиот директор е обучен и спремен за справување со медиумското внимание и е доста снаодителен тогаш препорачливо е да се оди на едно вакво интервју. Што е најлошото што би можело да произлезе од ова? Доколку станува збор за реактивно интервју затоа што вашата компанија погрешила во нешто тогаш добро е да одлучите дали би го направиле ова интервју базирано врз основа на целокупната стратегија за кризна комуникација.
Кога ќе се земе во предвид тоа што кризната комуникација паралелно се одвива во текот на една ПР криза не го ставајте вашиот генерален директор на борбените линии туку одговорно лице од понизок ранг.

4. При интервју за време на ПР криза…

Доколу сте “заткнати“ или “осомничени“ како правите нешто компромитирачко што несомнено предизвикува јавен интерес, и тоа е повод за вашиот ТВ настап – првата работа што треба да ја направите е реакција со изјава дека нештата се истражуваат…

  • Доколку станува збор за ваша вина и можете да се извините без легални импликации тогаш направете го тоа.
  • Доколку проблемот продолжи да се појавува, најавете независна истрага на истиот
  • Доколку проблемот не исчезнува објавете ги резултатите од независната истрага
  • Во весниците искористете цела страница за да го изразите своето извинување за потрошувачите.
  • Надминете го проблемот !

Накратко размислете за прифаќање на рекативно интервју кое се емитува во живо, а тоа се препорачува да се направи само доколку вашиот генерален директор има голема самодоверба и доколку не може да се избегне истото.

  1. Внимавајте на својата облека и на позадината зад вас

Никогаш не би можеле да погрешите доколку изберете црно или сиво одело или пак бледо сина кошула без разлика дали сте маж или жена. Вратоврската во случајот е опционална.
Она на што треба да внимавате се патерните и ригите. Снимањето во студио или пак на отворено дури и во оваа ултра HD ера, се соочува со проблеми кога станува збор за користење на одредени позадини. Камерата во овој случај ќе се обиде проблемот да го компензира со правење на околината околу вас да изгледа розева.

Кога избирате каде да го одржите своето проактивно ТВ интервју, погледнете која позадинска слика ќе се користи за истото. Tony Blair на пример се соочи со проблем со позадината во интервју кое се одржуваше во црква, одблесокот од позадинскиот прозорец  направи да изгледа како да има ореол над главата. Сликата од интервјуто подоцна користена беше во повеќе прилики со цел исмејување од страна на јавноста.

  1. ‘’Хммм’’, ‘’Ааааа’’…

Непријатните паузи во кои се користат овие воздишки потребно е да прекинете да ги користите.

  1. Вашето интервју треба да се памети

Целта на едно интервју е да биде запаметено – во идеален случај поради добри причини. Користете шеги и добри забелешки со цел да бидете запамомнати по истите. Доколу сте доволно интересни повторно ќе ве повикаат во емисија.

  1. Избегнувајте непријатни прашања со користење на техники за премостување

Техника за премостување е техника дека се користат неколку зборови со цел да се игнорира прашањето околу кое сте биле прашани со одговор на прашање кое сте преферирале да бидете прашани.
Просечниот гледач често не ги слуша прашањата кои новинарите ги прашуваат и ги слуша само одговорите кои се даваат, па затоа во таква цел најдобро е да се користат техники за ‘’премостување’’.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.