• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Работилница за дизајн на комуникација Vol.2 – социјални мрежи

30/09/2014
in Во фокусот, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во рамките на Неделата на дизајнот се одржа втор дел од работилницата – Дизајн на комуникација. Оваа година таа е посветена на најголемата револуција во комуницирањето – вмрежена комуникација преку социјалните медиуми. Фејсбук, Твитер, Инстаграм стануваат сè повлијателни меѓу медиумите. “Пријателите” со кои сме вмрежени стануваат наши гледачи и читатели, а ним сме им публика за нивните вести и интереси.

Dizajn na komunikacijata 2

После 5 години интензивно користење на Фејсбук и Твитер, се испрофилираа луѓе коишто се “следени” повеќе од другите. Тоа е поради тоа што го користат овој медиум како канал за информирање, образување, споделба на ставови, интелигентен хумор. Оваа работилница насловена во жаргон “Остани бараба – те чекам на тараба”, има за цел да ја слави демократијата, да ја слави слободата што го овозможува овој канал.

р е к л а м а

Говорници беа:

–       Бетмен велит, “ништо не правам со цел да добијам лајкови, само сум ЈАС”, сепак е сопственик на еден од најследените профили, и станувајќи фаворит на корисниците на социјалните мрежи стана доволно битен фактор за да биде ангажиран како колумнист на off.net.mk и telegfraf.mk Не сум Бетмен бидејќи мислам дека сум суперхерој, ниту дека Фејсбук е Готам сити во кој се борам против Џокер. ЗдравоБоби беше македонскиот највирален “штос” на нашите мрежи, нешто за што сонуваат сите македоснки рекламни агенции и повторно како што вели Бетмен “онака”.

–       Дарко Лешоски, Фејсбук поет, кој својата сирова поезија ја следат повеќе од 15.000  Фејсбук корисници ја отпечати првата книга со поезија со рекордна брза распродажба, благодарение токму на поддршката што ја доби на социјалните мрежи. Дарко вели: “никогаш не ми беше цел: книга. Мојата потреба е да ѝ кажам на тастатурата сè што не можам во живо. Да ѝ го кажам онака како што го чувствувам вистински, без задршка и кочници. Корисниците на Фејсбук ја препознаваат искреноста, бидејќи ја имале истата болка и чувства”.

–       Офелија Димковска, своевиден борец за правдата и вистината, не се труди да флертува со публиката, на сметка на суровата вистина, открива една женственост и интимна осетливост на својот профил. Доживуваме една поинаква Офелија: челична дама со деликатни слоеви емоции. “Сè што ќе прочитате – сè е вистина на мојот профил. И мојот приватен живот и она што ме инспирира и она во што верувам и што е мое животно кредо. Сепак, вели Офелија вистината е, иако жална, дека колку сме поосамени – повеќе нè има на Фејсбук”

–       Љубиша Сулимановиќ, Твитер вундеркинд. Во 160 карактери ги доловува најделикатните ставови со софистицирана смисла за хумор. Сите го почитуваат, мажите симнуваат капа, жените крадешкум се надеваат дека ќе најдат партнер со слична ментална убавина.  Вели нема разлика меѓу неговиот Твитер аватар и тој самиот. За успехот на Tвитер е одреден дека: “не постои рецепт за успех, или го имашт тоа или не, сепак  да, Твитер има свои правила и свој жаргон”.

–       Ивана Тасев, новинар во Теа модерна и фотограф, направи разлика за тоа кога е повеќе читана пред или после фејсбук, вели: “Психоанализата слободно може да се занимава со анализа на Фејсбук профили. Често преку еден профил може лесно да откриеме за што човек станува збор.” Исто така таа е една од првите кои се приклучи на акцијата #наточак која што прерасна во активност со традиција. Ивана даде осврт за тоа што значи за ваквите акции кои се од посебен интерес за општеството и хуманоста, кои сега многу полесно се менаџираат токму преку овие мрежи. Сепак предупреди: “немојте наивно да го користите Фејсбук. Не се чекирајте кога сте надвор од дома. Тоа дава информации. Родители! Не ставајте фотографии од вашите деца, педофилијата цвета повеќе од било кога, токму пради достапноста на ваквите добронамерни слики”.

–       Виктор Дано, истражувач на интерент културата во принцип, сопственик на порталот за технологија www.it.com.mk подвлече: “имаме одговорност, а пред сè – талентираните луѓе да споделат попредизвикувачка содржина. Суштина, а не папазјанија или на интернет речник “тролање”. Интернет културата е посложена од тоа што ни изгледа и треба истата да се практикува за да се разбере”.

–       Саша Павловиќ, можеби музички наједуцираниот Фејсбук корисник, кој преку своите статуси на сатиричен начин успева да ги долови своите ставови, кои иако често говорат за негативни појави или нешто што го иритира, неговите пријатели ги дочекуваат со насмевка и со лајк поради тонот на комуникација кој е паметен и истовремено комичен.

“Социјалните мрежи на крајот сепак повеќе ни донесоа, отколку што им дадовме. Самата тараба е симбол на мрежа. Ако си во неа, си дел од големото друштво, од кое може да са научи, со кое може да се насмееш, да се провериш. Испраќаме едно нецензурирано “благодарам” на сите инспиративни луѓе кои на сопствен начин пренесуваат пораки преку Фејсбук или Твитер.“, заклучи Наташа Дукоска, од ПР Агенцијата Навигаторс, кои впрочем и ја организираа оваа работилница без цензура.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.