Во галеријата Адрис во Ровињ отворена е изложба на светски наградени проекти создадени во текот на 20-годишната соработка помеѓу Адрис и креативната агенција Брукета & Жиниќ & Греј
Во четврток, 19 септември, во галеријата Адрис во Ровињ, во рамките на Викенд Медиа Фестивал, отворена е изложба на комуникациските проекти на Адрис Група, како резултат на нивната 20-годишна соработка со креативната агенција Брукета & Жиниќ & Греј. Посетителите на изложбата имаа можност да влезат во “Една хрватска приказна“ за креативноста како неопходна алатка за успех на глобалниот пазар. Изложбата се состои од дваесет и четири светски наградени проекти за Адрис, Маистра, Кромарис, Фондацијата Адрис и Кроација Осигурување, според селекција на кустосот и истакнатиот теоретичар на архитектурата Марое Мрдуљас, додека за просторниот концепт и дизајн на изложбата беше задолжена агенцијата Бригада.
Потсетувајќи се на нужноста од креативност во современото работење, уште на почетокот на оваа долгогодишна соработка, Предраг Грубиќ од Адрис Група напиша: „Групата Адрис е свесно изложена на ризикот на креативноста. Веруваме дека поминува времето на традиционалните решенија во економијата и дека, иако премногу бавно, драматично премногу бавно, хрватската економија се движи кон креативна економија во која клучен е дизајнот, ако не и пресуден, за зголемување на конкурентноста и додавање на вредност на компаниите на глобалниот пазар. За да бидеме што е можно поефикасни во овој бизнис, ние мора, и покрај ризикот, да бидеме отворени за нови знаења, иновативни и креативни решенија и да прифатиме соработка со претприемачи и дизајнери “
Привлекувајќи го вниманието за важноста на оваа изложба, Грубиќ тврди дека „изложените фрагменти во Ровињ несомнено ќе придонесат за раст на културата на дизајн кај нас и на неговата социо-економска и културна афирмација. Тоа, секако, во противречност на неподносливата естетика на грдотијата, ќе ја стимулира таа постојана енергија на видливост …“
Изложбата е придружена со вредно издавачко остварување, тријазичен каталог „Една хрватска приказна. Во него Мароје Мрдуљаш, покрај останатото, напиша: Оваа„ хрватска приказна “ја ослободи латентната креативна енергија од локалниот контекст и е меѓународно препознаена преку бројни награди, публикации, изложби и збирки. Глобалниот успех на овие дела е поткрепен со нивната автентичност и фактот дека тие тешко можеле да настанат на друго место. Колективниот напор кој го вложија во овие дела и Брукета & Жиниќ & Греј и Адрис група, со голем број вклучени автори, повратно се вградува во корпоративната култура на компанијата. (…) Кога станува збор за придонесот на групата Адрис и студијата на агенција Брукета & Жиниќ & Греј на јавниот домен, секако треба да се истакне „продолжената слобода“ на дизајнерската сцена и придонесот за визуелната култура, но за современиот хрватски контекст уште поважна е употребата на корпоративните канали за комуникација на основните општествени вредности во времиња во кои тие се повеќе се доведуваат во прашање“.
За време на отворањето на изложбата, Давор Брукета истакна: „Соработката со Адрис ни даде можност да покажеме што може креативната индустрија да направи за хрватската економија и култура“, а Никола Жиниќ додаде: „Благодарение на овие проекти имавме можност да работиме со некои од најталентираните луѓе во нашата професија и оствариме видливост надвор од границите на Хрватска “.
Изложбата ќе биде возможно да се погледне за време на траењето на Викенд Медиа феастивалот од 20 септември (15—21h) па се` до 20 октомври (18-22h), а влезот е слободен.