• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Раст на сопствените брендови со вложување во силна интернационализација на работењето

01/08/2016
in Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Атлантик Група во првата половина на 2016 година оствари продажба од 325 милиони евра, која во споредба со истиот период од 2015 година, претставува пад од 3,3 проценти. Оперативната добивка пред камата и даноци ( ЕБИТДА) изнесува 34,4 милиони евра и е намалена за 7,4 проценти, а нето-добивката по малцински интереси е во износ од 17,7 милиони евра.

Atlantic

“Овој пад на продажбата е предизвикан од прекинот на соработката со најголемиот купувач на приватниот трговски бренд во делот на Спортот и активна продажба и во помала мера, намалување на вредноста на руската рубља и српскиот динар. Доколку се исклучат овие ефекти, приходите од продажбата во споредба со истиот период минатата година е зголемен за високи 5,2 проценти. Падот на оперативниот профит главно се должи на претходно најавените значајни инвестиции во развој на дистрибуцијата на сопствените брендови во Германија и Австрија, а речиси кај сите деловни сегменти се забележува значителен раст на профитабилноста“, вели заменик-претседателот на Атлантик Група за финансии Зоран Станковиќ.

р е к л а м а

Карактеристики на првата половина на годината

Од важни бизнис настани во првата половина на годината, се истакнува основањето на сопствена дистрибуциска компанија во Германија и Австрија, со цел значително да се зголеми продажбата на сопствените брендови, пред се: Мултипауер, Аргета, Донат Мг, Бакина Тајна и Цедевита, на овие пазари. Покрај тоа, Групацијата со Европската банка за обнова и развој (ЕБРД) и четирите партнерски банки (Ерсте, Рајфајзен, Сбербанк и Уникредит) и Меѓународната финансиска корпорација (ИФЦ) се согласи за повеќе поволни финансиски услови за заем пакет во вредност од 191,5 милиони евра, со што е продолжен рокот на достасување на кредитирањето. Исто така има и успешна емисија на корпоративни обврзници во износ од 200 милиони евра со фиксна годишна каматна стапка од 3,125 отсто. Според истражувањето на агенцијата Valicon четири брендови на Атлантик Група се меѓу првите 10 брендови во регионот (Цедевита, Смоки, Аргета и Кокта), додека најголемиот приватен ланец на аптеки во Хрватска – Фармација во изминатите шест месеци евидентира три нови отворени специјализирани продавници и зголемување на ефикасноста на работењето.

СБО Деликатесни намази и СБО Здравје и нега се најголеми генератори на раст

Севкупниот раст во продажбата на Атлантик Група во првата половина на 2016 година беше поткрепен со стратешката бизнис област Деликатесни намази со раст од 16,0 отсто, стратешка бизнис област за здравје и нега, со раст од 5,0 проценти, Дистрибутивната област Словенија, со зголемување од 3, 9 проценти, како и стратешката дистрибутивна област Хрватска од 2,7 проценти. Кафе со 20,3 отсто удел од вкупната продажба се издвојува како најголемата категорија со 66,1 милиони евра приходи од продажба.

Во однос на пазарите, најголем раст од 4,9 проценти е остварен во Словенија, кој е трет по големина пазар во Атлантик Група со учество во вкупните приходи од 16,3 отсто. На хрватскиот пазар, кој со 28,0 проценти има најголем процент на приходи од продажба, се зголеми за 4,0 проценти, додека на пазарот на Босна и Херцеговина со пораст од 3,5 отсто трет по раст во првото полувреме со учество од 7,8 проценти од вкупниот приходи од продажбата.

Сопствени трговски брендови на Атлантик Група учествуваат во продажбата со 68,1 отсто, дистрибуцијата на брендовите од принципалите со 20,0 отсто, ланецот Фармација со 7,2 отсто, додека производите кои Атлантик Група ги произведува како приватни трговски брендови за големи деловни системи во земјата и во странство во вкупниот приход од продажба учествува со 4,6 отсто.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.