Со стартот на Европското првенство во фудбал, брендот за спортска опрема Nike ја претстави новата кампања која треба да го размрда фудбалскиот свет.
Насловена “Awaken Your Madness” („Разбуди го твоето лудило“), оваа наелектризирана кампања вклучува некои од најголемите фудбалски имиња на денешницата – норвешката сензација Ерлинг Халанд, бразилската ѕвезда Вини Јуниор и францускиот феномен Килијан Мбапе.
Пулсирајќи во ритмот на бурниот Скримин Џеј Хокинс и класиката “There’s Somethin’ Wrong with You” („Нешто не е во ред со тебе“), централниот спот на кампањата ги води гледачите низ интензивните, понекогаш бизарни ритуали кои овие спортисти ги прават за да го достигнат врвот на својот спорт. Од издржување на повреди и голтање живи јајца, рекламата дава слика за „лудилото“ што е потребно да се биде најдобар во светот.
Како што „лудилото“ на фудбалското трио го достигнува максимумот, тие се среќаваат симболот на фудбалската брилијантност – неповторливиот Роналдињо. Легендарниот бразилски фудбалер го внесува својот уникатен талент и мудрост во рекламата, нагласувајќи ја извонредната посветеност потребна за да блесне на светската сцена.
Кампањата е осмислена и создадена во соработка со креативната агенција Wieden+Kennedy London.