• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Разочарувачка посетеност и рекордна гледаност – прв пост-корона митинг на Доналд Трамп

23/06/2020
in Во фокусот, Најнови вести, Политички маркетинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Поминаа неколку денови од одржувањето на првиот пост-корона митинг за реизбор на американскиот претседател Доналд Трамп во градот Тулса, Оклахома (саботата, 20 јуни). Прашината слегна и конечно може да се седне и да се направи малку пообјективна анализа. А прашина се дигна, но не поради настапот на претседателот. Луѓето добија она што и се очекуваше – мешавина на политички говор и стенд-ап комедија. Прашината се дигна поради бројките на посетеност и гледаност.

Имено, факт е дека митингот имаше многу слаба посетеност – можеби еден од најслабите митинзи на Трамп во однос на тој параметар. Од вкупно 19,000 седишта во арената BOK Center, само 6,200 се пополнија. Навистина разочарувачки за таборот на Трамп, од каде претходните денови се фалеа со 1 милион онлајн регистрации за митингот. Мораа да го откажат дури и настанот на отворено пред самата арена.

р е к л а м а

Но, да бидеме јасни, исто така факт е дека ниската посетеност немаше врска со Тик-Ток. Ако не сте запознаени со муабетот, еве во кратки црти – недела дена пред одржувањето на митингот, на социјалната мрежа Тик-Ток се рашири „меме“ за лажна онлајн регистрација на митингот на Трамп т.е. вештачки да се „напумпа“ бројката на очекувани посетители.

По одржувањето на митингот, претставници од спортивниот табор на Демократите се исмеваа со неговата ниска посетеност, истакнувајќи дека Трамп бил „прелажан од тинејџери и фанови на корејски поп на Тик-Ток“. Мора да се посочи дека е и малку дволично од луѓе кои неколку години ревносно обвинуваа дека Трамп победил на изборите поради странско („руско“) влијание во избирачкиот процес и пропаганда на социјалните медиуми, за сега да се ситат на мешање во тој процес на корисници од кинеска социјална платформа. Но, да се вратиме  на главната поента.

Фактот е дека онлајн регистрацијата во случајот нема никаква врска со реалната посетеност, бидејќи регистрацијата не претставува и резервација на седишта. Арената се пополнува на принципот прв дојден – прв услужен. Дури и 1 милијарда луѓе да се регистрираа онлајн, посетеноста ќе беше иста. Ако нешто, напумпана бројка на регистрации само можеше да му оди во прилог на Трамп, за фалење со „огромна онлајн поддршка“, како што и беше случајот со наводните 1 милион регистрации. За да ја претстават таа бројка како органска, членови на изборниот штаб на Трамп соопштија дека биле свесни за играта на Тик-Ток корисниците и дека добро знаеле да разликуваат кои се вистински регистрации, а кои не – и тие воопшто не ги броеле. Колку е тоа точно, никогаш не ќе дознаеме.

Но, колку што е нереална теоријата на Демократите дека тинејџери на Тик-Ток го „паднаа“ митингот на Трамп, толку е нереално и оправдувањето на Републиканците дека „насилни протестирачи“ ги спречиле луѓето да присуствуваат. Да, навистина имаше некој протест во близина, но полицијата успеа да овозможи релативно безбеден пристап до спортскиот центар каде се одржуваше митингот. Едноставно, поддржувачите на Трамп не се појавија во посакуваниот број за претседателот.

Сега веќе доаѓаме до легитимни прашања за тоа која е вистинската причина за ниската посетеност на митингот: Дали ентузијазмот за реизбор на претседателот е паднат? Дали победи стравот од корона вирусот? Дали луѓето едноставно не сакаат да бидат видени на митинг на Трамп во овие немирни американски времиња поради страв од подоцнежни реперкусии? Можеби дел не сакале да ја поминат својата сабота вечер на митинг? Можеби е комбинација од сите овие фактори и некои други?

Меѓутоа, ако нешто може да влее надеж кај таборот на Трамп дека ниската посетеност на митингот и не беше толку страшна е неговата гледаност. Можеби беше најлош митинг во однос на посетеност, но митингот ги сруши сите рекорди на телевизиска и онлајн гледаност.

Преносот од митингот кој се емитувал на главниот про-републикански телевизиски канал во САД, Fox News, го гледале скоро 7,7 милиони гледачи. Тоа е воедно и најголемата гледаност која Fox News ја имал во една саботна вечер во историјата. Во историјата. За споредба, про-демократските канали CNN и MSNBC, кои не го пренесувале митингот, заедно, вкупно собрале 4,1 милиони гледачи таа вечер – скоро дупло помалку.

Дигиталните канали на изборната кампања на Трамп собрале 4 до 5 милиони онлајн стримови на митингот. Да не зборуваме и за останатите интернет канали и телевизии кои вршеа пренос.

Навистина, посетеноста на митингот беше катастрофална, но тој истовремено е и можеби најгледаниот политички митинг во историјата на САД. Секако тоа не значи дека сите тие луѓе ќе гласаат за Трамп. Можеби само сакале да видат што ќе каже претседателот, можеби само да се насмеат и да поминат забавни 2-3 часа пред телевизор.

Како сето ова ќе се одрази врз изборите во ноември, нема човек што со сигурност може да каже. Интересно ќе биде да се види каква ќе биде посетеноста и гледаноста на останатите митинзи. Интересни ќе бидат и телевизиските дебати  помеѓу кандидатите. Но, исто така е интересно да се размислува и што сé ова значи за иднината на политиката и политичките кампањи, за митинзите и новите дигитални времиња пред нас.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.