• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Регионална дигитална конференција за која сите зборуваат – дознај зошто сите говорат за DAMconf

21/11/2017
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

DAMconf заинтригира со програмата, одушеви со говорниците

Многумина се сѐ уште под влијание на впечатоците од фантастичната DAMconf конференција во организација на ClickAttack и медискиот партнер Nova TV, одржана во City Plaza центарот во Загреб, четврта по ред – ако не бевте оваа година, посетете нѐ следната година, а најинтересните моменти прочитајте ги во продолжение.

р е к л а м а

Возбудливиот дигитален ден започна на единствениот правилен начин – додека посетителите ги подигнуваа акредитациите, се пиеше и утринското кафе.

Конференциската сала пополнета до последното столче со публика делумно составена од сега веќе постојаната постава на конференцијата а делумно од нови лица и тоа што организаторот највеќе го веселеше со бројни студенти и млади маркетинг ентузијасти. Тоа преставуваше доказ дека DAM конференцијата станала клучен настан на кој се собираат регионални дигитални стручњаци, медиуми и брандови за да разменат знаења, да ги слушнат искуствата на другите и да добијат свежи идеи. Сите тие уживаа во вкупно 20 предавања и панели!

Оваа година фокусот беше поставен на иновациите и иднината на дигиталниот маркетинг, а се говореше и за виртуелната реалност, вештачката интелигенција и перцепцијата на Z генерацијата за медиумите. Се зборуваше како брендовите не би сноселе парични последици со промената на правилата при ракување со корисничките податоци т.е. можеше да се слушне презентација за GDPR регулативата.

Сѐ што треба да знаете за Chat Bot – от открива Viber експертката Zarena Kancheva

Оваа година беше “ангажиран” и дигиталниот домаќин кој посетителите ги водеше низ програмата – chatbot Damotron на Viber messenger, кој совршено се вклопи бидејќи темата за chatbot е една од најинтересните во дигиталниот свет. На таа тема говореа и преставниците од Addiko банка, генералниот спонзор кој оваа година и самиот во банкарството воведе плаќање со Viber chat како и самите Виберовци. Zarena Kancheva, маркетинг и ПР менаџерка на Viber за средноисточна Европа, одговори на неколку пашања – каква е сагашноста, а каква е иднината на Viber, Chat Bot – овите, Sticker – ите…

  • Кои Viber услуги најмногу ги користат компаниите?

Денес мнозинството корисници на паметни телефони трошат околу 80% од своето време користејќи најмногу 5 мобилни апликации, што значи дека Viber – една од најпопуларните дигитални дестинации – преставува исклучително атрактивно опкружување за развој на успешна маркетиншка стратегија. Нашата платформа им овозможува на брандоивте да ги постигнат своите резултати преку интегриран сет на инструменти кои можат да се прилагодат за различни намени.

Најчестиот и најуспешниот пристап (Viber for Business) кои компаниите го користат вклучува покренување на Viber Public Account, споделување многу интересни содржини со своите следбеници, интеграција на Chat Bot кој дава додатна вредност на корисниците како и промоција преку сопствени кретивни  Sticker пакети и разновидни формати на огласи на Viber.

  • Можеме ли да кажеме дека компаниите во средноисточна Европа рано го усвоиле “Viber for Business “?

Приметуваме некои навистина иновативни компании од споменатиот регион кои се свртеле кон Viber и за многу кратко време успеале да изградат силна заедница на нашата платформа. Ако постои едно нешто кое е релевантно за овие 14 пазари, тоа е пристапот темелен на резултати – и мило ни е што можеме да соработуваме со нашите партнери како максимално би ги зголемиле резултатите. Денес Viber Public Account – ите во средноисточна Европа бројат повеќе од  1M следбеници и бројката постојано расте. Имаме и примери во кои локални партнери покренуваат пилот-кампањи на неколку пазари во средноисточна Европа, а потоа ги имплементираат на глобално ниво. Работиме со големо портфолио на компании – од телекомуникациите, финансиски институции, медиумски куќи, музички и спортски марки па се до популарни личности.

  • Повратот на вложувањето во маркетинг е пресуден. Можете ли да наведете три главни причини зошто да се одбере Viber во однос на другите маркетиншки канали како и да дадете совет на маркетиншките стручњаци кои имаат мали буџети?

Главните предности на користење на Viber за маркетиншки цели се: широк досег, ангажирана публика и алатка која е развиена како би им помогнала на компаниите да ги зголемат своите резултати на брз и ефикасен начин.

Само минатата година, корисниците на Вибер размениле повеќе од 30 милијарди стикери, односно превземале 116 милиони пакети на Sticker – и. Причината за нивниот голем успех е тоа што преставуваат забавен начин на комуницирање – кој комбинира креативност и емоции со корисното и секако ја збогатуваат комуникацијата помеѓу луѓето. Од маркетиншки агол, Viber Stickeriте во различни верзии (статички, анимирани, со звук или со додатна финкција на клик) помагаат да се зголеми свеста за брендот, зголемување на заедницата и ја зацврстуваат долгорочната комуникациска стратегија која вклучува различни промотивни активности – како што се ATL / BTL, наградни игри и слично.

Неодамна, на пример, водевме кампања за промоција на турнејата на Шакира “El Dorado”. Нејзиниот тим го искористи нејзиниот службен Public Account на Viber како би понудил кодови со попусти и постигнал процент на конверзија од  11% за само неколку дена.

  • Сите ги сакаат Viber Sticker – ите, затоа не не чуди дека компаниите ги корситат за промоција. Но како корисниците реагираат на Viber Ads и Service Message? Кои се резултатите?

Кога станува збор за Service Message, сконцентрирани сме на компании кои ги промовираат своите услугу, производи и генерално му носат додадена вредност на крајниот корсиник. Такви подрачја се банкарството, осигурувањето и телеком трансакциите, taxi услугите, доставите и сите видови прилагодени претплати и ажурирања. Користејќи таков пристап, резултатите се многу охрабрувачки, со многу мал процент на откажување на претплатата. Накратко, станува збор за  CTR-u поголем од 15%.

  • 2017 е година на bot – ови. Koja е најдобрата употреба на Viber Chat Bot кај компаниите?

Како и за било која друга алатка, најдоброто користењето на Chat Bot – от мора да придонесе на додадената вредност за корсиниците. Во средноисточна Европа имаме успешни примери развиени во широк спекатар во компаниите, а грубо можат да се категоризираат во две групи: решавање на проблеми (финансиски услуги, нарачување taxi, достава на храна, продажба на влезници) или овозможување на интересни содржини (медиуми, спорт, музика, потрошувачки игри итн.)

Chat bot – овите на Viber овозможуваат голема можност за привлекување на публика на персонализиран начин. Понатамошната еволуција и интеграција со нови функции скоро се зад аголот како што се нарачување и плаќање на производи и услуги во апликацијата.   

Организациски, содржински и судејќи по првите впечатоци на посетителите и партнерите, ова беше најдобрата конференција на Clickattack до сега. Се надеваме дека ги исполнивме вашите очекувања, а сега продолжуваме со зеднички сили да ги менуваме дигиталните трендови во регионот!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.