• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Регионално истражување: 90 проценти од Македонците купуваат преку интернет – бесплатната испорака главен мотив

24/07/2020
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Дури 90 проценти од корисниците на платежни картички во Македонија купуваат производи и услуги преку интернет. Од истите, 41 процент од потрошувачите купуваат онлајн неколку пати месечно, 45 проценти го прават тоа неколку пати годишно, додека 14 проценти купуваат преку интернет неколку пати неделно, покажува регионалното истражување, кое неодамна го спроведе компанијата Visa во рамките на кампањата „Во чекор со дигиталната иднина“.

Како главни причини за онлајн трговија купувачите ги наведуваат заштедата на време, сигурноста, брзината, заштедата на пари и практичноста, големиот избор, како и фактот што за кратко време можат да пронајдат и споредат разни понуди. Дури 80 проценти имаат наведено дека бесплатната испорака би ги мотивирала во иднина повеќе да купуваат преку интернет, а како предност потрошувачите ги наведуваат и ниските цени (72 проценти) како и попустите (75 проценти).

р е к л а м а

Некои производи се достапни само преку интернет, додека во исто време онлајн купувањето овозможува поголем избор на производи и услуги. Погодни се и домашните и странските сајтови кои ги поврзуваат потрошувачите и трговците, како и комфорот да се купува од удобноста на сопствениот дом или од други локации по избор.

Облеката и обувките се артикли кои најмногу се купуваат онлајн (61 процент), додека скоро 60 проценти од нив плаќаат комунални сметки преку интернет, по 37 проценти купуваат мали куќни апарати, односно козметика и препарати за нега на убавина, а технички уреди околу 30 проценти.

Простор за унапредување на онлајн купувањето може да се најде во доменот на прехранбени производи од продавница, видео игрици, софтвер и хардвер, додека во таа категорија се наоѓаат и автомобилски гуми и други делови… Сите ставки не надминуваат 12 проценти, на прашањето дали ги имате купено споменатите и наведени производи и услуги во претходните шест месеци.

Околу 77 проценти од потрошувачите најчесто користат паметен телефон за онлајн купување, додека 69 проценти од нив употребува лаптоп, а 34 проценти десктоп компјутер.

Од друга страна, околу 24 проценти од граѓаните, кои се потпираат на традиционалните начини на купување, наведуваат дека немаат навика да плаќаат преку интернет, како и дека овој облик на шопинг им оневозможува да ја пробаат облеката и обувките (39 проценти). Околу 64 проценти од испитаниците и понатака сметаат дека плаќањето со готовина преку достава е едно од подобрите решенија. Сепак, повеќе од половина нагласуваат дека би ги мотивирале пониски цени за во иднина повеќе да се осврнат кон современите методи за купување на производи. Исто така, истакнуваат дека би биле повеќе заинтересирани за овој вид на купување доколку би биле сигурни во квалитетот на производите кој им се испорачува, а самиот процес на купување на производи да е поедноставен.

„Потрошувачите за време на карантинот добија прилика да се запознаат подобро со е-трговијата, имајќи во предвид дека тоа е единствен безбеден начин за купување и набавување на неопходните производи. Епидемијата предизвикана од COVID-19 ја забрза дигиталната трансформација ширум светот. Македонците го следат овој тренд и се префрлаат на трговија која е од дигитална природа, бидејќи сакаат намирниците и другите производи да ги набавуваат на брз и безбеден начин. Со цел да одговори на новонастанатите потреби на купувачите, Visa неодамна ја претстави Visa Secure, која користи 3DS технологија. Се работи за глобално прифатено решение за потврдување на идентитетот со намена да ја зголеми безбедноста на трансакциите на е-трговијата во реално време. Со примена на новите стандарди за плаќање преку интернет, сакаме да го направите искуството при онлајн купувањето едноставно и достапно“, изјави Владимир Ѓорѓевиќ, генерален директор на компанијата Visa за Југоисточна Европа.

Кога станува збор за земјите од регионот, добри резултати во поглед на е-трговијата бележи Србија, каде 70 проценти од граѓаните купуваат преку интернет. Во Босна и Херцеговина исто така расте интересот за веб продавници, имајќи во предвид дека 56 проценти од испитаниците се имаат определено за овој вид на купување, додека во Албанија истото достигнува 59 проценти, а во Црна Гора тоа е секој втор граѓанин.

Компанијата Visa е посветена на пружање поддршка на бизнисите кои се погодени од пандемијата и сака со својата експертиза, анализа на податоци и производите да им овозможи што поскоро да застанат на нозе. Во наредниот период, светскиот лидер во дигитални плаќања ќе ги претстави резултатите од целокупното регионално истражување, со цел да ја запознае јавноста со новитетите и потрошувачките навики и на тој начин да им помогне на владите и компаниите при носењето на важни одлуки. Истражувањето е спроведено во текот на месец мај, на примерок од по 500 корисници на картички во земјите од регионот, на возраст од 18 до 55 години.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.