• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Рекламирањето генерира 7 евра за економијата при секое инвестирано

19/01/2017
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Индустријата треба подобро да ги комуницира економските бенефити во Европа затоа што креаторите на политики ја разгледуваат можноста да го ограничат онлајн рекламирањето. 

Секое евро потрошено на реклами придонесува кон економијата на ЕУ за  околу  €7, придонесувајќи  за профит од  €643 bn во 28 те држави во овој блок, а исто така  креира и  милиони работни позиции промовирајќи конкурентност и поттикнувајќи ја иновацијата.

Ова е заклучокот од најновиот извештај креиран од Светската федерација за адвертајзинг (WFA), која ги користи овие податоци за да го промовира позитивниот импакт кој го има рекламирањето за економиите.

р е к л а м а

Истражувањето спроведено од Deloitte со користење на економетричен модел откри дека рекламирањето придонесува околу 4.6% во Европскиот БДП  и во овој сектор се бележат вкупно  над 6 милиони вработувања.


Извештајот се надоврзува на претходното истражување спроведено од страна на асоцијацијата за рекламирање (AA) во Велика Британија во 2013 година, каде  со користење на истата методологија добиен е заклучок дека за секоја потрошена £1 за рекламирање  дополнителни  £6 влегуваат во економијата.

Во согласност со АА, исплатите за реклами им помогнале  на креаторите на политики да се предомислат во поглед на улогата на рекламирањето а WFA  се надева дека ќе го постигне истиот ефект во Европа.

Рекламирањето има важна улога во економијата и општеството, но често оваа негова улога не се споменува. Овие најавени ограничувања се контрадикторни затоа што повеќето ЕУ влади имаат чист фокус за генерирањето на раст преку иновацијата. Потребна е позитивна проактивна јавна агенда која ќе објасни зошто рекламирањето е добро.

Додека извештајот на WFA се фокусира на бројките и податоците во рамките на EU, придонесот на рекламирањето во економијата е пресметан за повеќе држави вклучувајќи ги Јапонија и Австралија. Со ова истражување донесен е заклучок дека рекламирањето има сличен придонес низ државите во кои е спроведено истражувањето, со тенденција финансиските бенефити од истото да варираат  од €6 до  €8.

Овие варијации се сведуваат на повеќе фактори.
Иако методологијата не може да биде дефинитивна, земјите со пониски трошоци по реклами per capita имаат тенденција да допринесат повеќе кон БДП како и земјите каде услугите со висока пропорција учевствуваат  кон  економијата.

Главната разлика се појавува во големините  на онлајн пазарот за реклами.
Истражувањето сугерира дека пазарите со пропорционален  удел во дигиталните реклами се поверојатно поефективи  во своето влијание на БДП.

WFA особено се загрижени околу предложената ЕУ легислатива која се заканува дека ќе го намали дигиталното рекламирање. Нагласено беше оваа недела дека директивата за е-приватност ќе се заложи за зголемена приватност на корисниците.

На Интернет корисниците им се дава можост да избираат помеѓу опциите кои пребарувачите  ги нудат и дали ќе прифатат употреба на кукија кои ќе ја следат нивната активност  на Интернет наместо користење на кукија од индивидуални веб сајтови.  Во исто време на издавачите би им се дозволило да следат кој од корисниците користи блокатори за реклами и да ги замолат да ги исклучат истите доколку сакаат да ги читаат нивните содржини кои содржат реклами.

“Изгледа дека значителен процент на луѓе ќе  одбиваат да ги користат  кукијата, но овој чекор пак,  ќе направи постојано да добиваат известувања од сајтовите ки ги посетуваат  да ги прифаќаат нивните кукија доколку сакаат да ги следат нивните содржини,” објаснува Loerke од WFA.

89% од корисниците на Интернет ќе одбиваат користење на кукија, а грижата околу приватноста на корисниците како причина за оваа зголемена загриженост  се верува дека ќе има големи импликации за дигиталната индустрија.

“Загрижени сме дека новите предвидени регулативи во поглед на  рекламите ќе имаат ненамерни  последици и импакт врз  целокупниот дигитален еко-систем. ЕУ има агенда за раст фокусирана на дигиталните медиуми, но ваквите регулации би направиле рестрикција и би ги уназадиле овие амбиции. “Ова е само уште еден случај каде креаторите на политиките немаат доволно разбирање за бенефитите од маркетингот и рекламирањето’’.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.