Големите купувачи од повеќе од 80 компании го потврдија своето присуство, соборувајќи го рекордот на NEM Dubrovnik. Исто така, носителите на одлуки и водечките оператори повторно се враќаат на NEM Dubrovnik, вклучувајќи ги A1 Group, ACT, All3Media International, Amazon MGM Studios, BBC Studios, Beta Film, Czech Television, Deutsche Telekom, Eutelsat, Lionsgate, Paramount Global Content Distribution, SkyShowtime, The Walt Disney Company, TVP, United Group, Warner Bros. Discovery и многу други.
Омилениот ТВ-маркет на Централна и Источна Европа, NEM Dubrovnik 2024, ги објави компаниите кои веќе го потврдија своето учество за претстојното 11. издание. На листата на потврдени компании се наоѓаат купувачи на ТВ содржини, како и оператори, изложувачи и други водечки светски и европски компании кои од година во година се враќаат на NEM Dubrovnik, но и нови компании кои за прв пат ќе го искусат ТВ пазарот со најдобар поглед. Од 10 до 13 јуни 2024 година, во Дубровник повторно ќе се соберат претставниците на главните FTA и платени ТВ канали, технолошки компании, стриминг сервиси, телекомуникациски компании и други оператори кои овозможуваат опции за гледање телевизија.
Рекорден број на купувачи
Листата на учесници вклучува рекорден број на релевантни купувачи од повеќе од 80 компании како што се: Ant1+, bTV Media Group, Canal+ Group, Czech Television, Croatian Radiotelevision (HRT), Crfowy Polsat, Duo Media, FTV Prima, HBO Europe, Hellenic Broadcasting Corporation (ERT), Kanal D, Markiza, Nova Broadcasting Group, Nova TV (Croatia), Nova BH, Nova M, Nova S, Nova Max Series, NOVA (Czech Republic), LTV, Paramount Pictures, Pickbox, Planet TV Slovenia, Polish Television (TVP), Pro Plus, PRO TV, Prva & B92, TV2 Media Group, TV3 Group Baltics, TV JOJ, RTL Croatia, RTL Hungary, Radio and Television of Slovakia, Radio Television of Serbia (RTS) и RTV Slovenia.
Европските оператори секогаш го сметале NEM Dubrovnik како есенцијален ТВ пазар за водечките компании во индустријата и своето враќање на настанот веќе го потврдија A1 Bulgaria, A1 Croatia, A1 Slovenia, A1 Serbia, Antik Telecom, BH Telecom, Croatian Telecom, Cosmote TV, Deutsche Telecom, O2 Czech Republic, Orion Telecom, Macedonian Telecom, Slovak Telecom, Swisscom, T-2, Telecom Slovenia, Telecom Serbia, Vivacom Bulgaria, Yettel Serbia и Yettel Bulgaria. Исто така, на учесниците ќе им се придружат и носители на одлуки од A1 Group, CME, United Group и United Media.
Рекорден број на изложувачи
Од година во година, ТВ-пазарот бележи стабилна експанзија, а 2024 година ветува дека ќе биде највпечатлива досега, со проектиран раст од неверојатни 40%. Потврдувајќи го овој тренд, организаторите се воодушевени што објавуваат рекорден број на изложувачи за овогодинешниот настан. Покрај тоа, за да се приспособи просторот за зголемениот интерес, на барање на учесниците ќе има дополнителен простор за состаноци, што го прави овој настан поголем од кога било досега.
Веќе потврдени изложувачи се: A1 Group, All3media, Amazon MGM Studios Distribution, Beta Film, Blue Ant Media, CosmoBlue Media, Czech Television, Global Agency, Gcore, Green Streams, Inverleigh, Inter Medya, MISTCO, Modern TV, Moonbug, Movistar Plus+, Newen Studios, OiV – Digital signals and networks, Onza Distribution, Rabbit Films, Radio Television of Slovakia, Sandbox Group, Scalstrm, SES Astra, SIC International Distribution, Solutions 4 Media, SPI International, Tet SIA, tmc Content Group, The Mediapro Studio, Thema, A Canal+ Company, Tivio Studio, Turkish Radio & Television Corporation, Warner Bros. Discovery и Warner Bros. International Television Production.
Водечки компании го потврдија своето доаѓање
Некои од најистакнатите спонзори на настанот се: A1 Group, Amazon MGM Studios Distribution, Eutelsat, Gcore, Lionsgate, Moonbug, Nice People at Work, Paramount Global Content Distribution, SES Astra, Tet SIA, United Media, Wurl.
Други компании кои ќе присуствуваат во хотелот Дубровник Палас се: ACT, AMC Networks International, Ampere Analysis, BBC Studios, Bulgarian National Television, Cineflix Rights, France Televisions, Fremantle International, Global Agency, HBO Max, ITV Studios, Irdeto, Mediatranslations, Mediaset Italia, Media Press Group, NBCUniversal, Nielsen Audience Measurement, Nice People at Work, Paprika Studios, Omdia, RTL International, SkyShowtime, Tivu Sat, Viasat World, The Walt Disney Company, Zucchero Media и многу други.
Годишен раст на омилениот ТВ пазар во Централна и Источна Европа
Во јуни 2024 година, Дубровник повторно ќе стане централно место во Европа со уникатни опции за успешно вмрежување, договарање бизнис зделки и споделување знаење во телевизиската индустрија.
Исто така, новите пакети за учество кои вклучуваат акредитација и сместување во прекрасни хотели во непосредна близина (со бесплатен шатл-автобус) се речиси распродадени – вашето присуство можете да го обезбедите на следниот ЛИНК.
Покрај проникливите панел дискусии, настаните за вмрежување се најпопуларниот дел од искуството на NEM Dubrovnik. За да се нагласи важноста на технологијата во ТВ индустријата, NEM TV Product Showcase е дел од програмата посветена токму на новите технологии во ТВ индустријата.
Детални информации за настанот се достапни на официјалната веб-страница на NEM Dubrovnik 2024.