• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Рекорден број на пријавени кампањи на Cannes Lions

10/06/2015
in Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Интернационалниот фестивал за креативност Cannes Lions, водечката светска манифестација за креативни вештини во комуникациите, денес соопшти рекорден број на пријавени кампањи со вкупно 40 133 кампањи добиени преку Cannes Lions (21-27 Јуни), Lions Health (19-20 Јуни) и Lions Innovation (25-26 Јуни).

cannes lions logo121

Филип Томас, CEO на Lions Festivals, истакна дека бројот на пријавени кампањи покажува “индустрија која верува во моќта на креативноста како движечка сила за бизнисот и брендовите. Lions е мерило за голема креативност, и забавно е да се гледа како маркетерите на глобално ниво се притискаат самите себе и нивните агенциски парнери да создаваат навистина инзворедни кампањи, и дека имаат самодоверба да ги донесат на Cannes Lions да се натпреваруваат на светска сцена”.

р е к л а м а

Категориите на Cannes Lions кај кои има значајно зголемување се Creative Effectiveness која се дуплира, Film (+8%), Branded Content & Entertainment (+18%) и Film Craft (+6%). “Особено е интересно да се види вакво значајно зголемување во овие категории”, продолжи Томас. “Creative Effectiveness се дуплира, додавајќи уште повеќе докази за креативноста како водач на бизнисот, додека катеориите Film, Film Craft и Branded Content & Entertainment покажуваат колку се важни овие алатки при кажувањето на некоја приказна.”

 “Две области во кои се бележи опаѓање се Press и Outdoor категориите. Иако изгледа дека добро документираните предизвици на овие медиуми можат да стојат зад ова опаѓање, треба да бидеме претпазливи при давањето избрзани заклучоци базирани врз податоци од само една година. На пример, кетгоријата Radio се намалуваше неколку години, но оваа година скоро се врати на најголемиот број пријавени кампањи што досега ги имала”, додаде Томас.

Glass Lion: The Lion for Change, новата категорија на Фестивалот која се однесува на проблемите на полова нееднаквост или предрасуди, доби 166 пријавени кампањи во својата прва година. Сите приходи ќе одат во добротворни цели кои ќе бидат избрани од листа на десет од страна на делегатите на Cannes Lions за време на Фестивалот.

Lions Health, светскиот креативен Фестивал за комуникации во здравството, доби 1 862 пријавени кампањи во својата втора година, покачување од 30%. Деректорот на Фестивалот, Луис Бенсон, го препишува ова на “растечката креативна самодоверба во индустрија која треба да работи во рестриктивни рамки”. Таа додаде дека “постојат јасни показатели дека луѓето се одлучени да ги надминат овие граници и да прифатат предизвици, во голема мера поради високите лични и опипливи резултати кои може да се постигнат”.

Lions Innovation, новиот Фестивал на кој ќе се гледа како податоците, технологијата и креативноста се вкрстуваат, доби 226 пријавени кампањи во категоријата Innovation и 619 пријавени кампањи во категоријата Creative Data. Јапонија, Обединетото Крлство, САД и Германија се државите кои се истакнуваат кога се во прашање бројките. Тери Севиџ, Претседател на Lions Festivals, коментираше дека тоа е “многу силен старт за Фестивлот и симболично го покажува поместувањето на индустријата која гледа на податоците и технологијата како неопходни креативни алатки”.

Број на пријавени кампањи за 2015 по категории:
Branded Content & Entertainment Lions 1,394
Creative Data Lions 619
Creative Effectiveness Lions 160
Cyber Lions 3,738
Design Lions 2,409
Direct Lions 2,813
Film Lions 3,070
Film Craft Lions 2,205
Glass lion: The Lion for Change 166
Health & Wellness Lions 1,430
Innovation Lions 226
Media Lions 3,179
Mobile Lions 1,246
Outdoor Lions 5,037
Pharma Lions 432
PR Lions 1,969
Press lions 4,470
Product Design Lions 280
Promo & Activation Lions 3,196
Radio Lions 1,720
Titanium and Integrated Lions 374
ВКУПНО 40,133  

Доделувањето на наградите за 2015 ќе се одржи во Кан, Франција, каде 336 ‘судии’ од целиот свет ќе се сретнат да дебатираат, дискутираат и гласаат за пријавените кампањи пред да бидат доделени многу посакуваните Lion статуетки. Повеќе инфорамции за Фестивалот и наградите, вклучувајќи ги и категориите за пријавување, делегатите и содржините на програмите може да се најдат на www.canneslions.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.