Стапката на пораст на цените на рекламите за време на доделувањето на Оскарите кое се случи ноќта во Неделата спрема Понеденикот, за прв пат е поголема од стапката на пораст на цените на рекламите за време на Супер Бол.
За ТВ спот од 30 секунди за време на овогодинешната најгламурозна филмска вечер, огласувачите требаше да искешираат речиси 1,8 милиони долари, што е речиси 10% повеќе отколку минатата година.
Друга новост е што долгогодишните ексклузивни партнери Хјундаи и Кока-Кола кои имаа ексклузивитет за реклами од автомобилската односно индустријата на безалкохолни пијалоци, оваа година беа заменети со Генерал Моторс и Пепси.
Во продолжение погледајте дел од рекламите за време овогодинешните оскари:
Pepsi
Lipton Tea
Dove
Snickers