• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Ревизиите на агенции не застануваат. Еве кој победува!

01/09/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

media-giants-hed-2016

Минатогодишната, дотогаш невидена, серија на ревизии на агенции кои ги правеа некои од најголемите огласувачи во светот како Coca-Cola, Walmart, P&G, и други, не беше сфатено како нешто чудно. Според истражувањата на врвната глобална консултантска фирма R3, тоа беше знак за новата ‘нормала’ во медиумската и креативната страна на адвертајзинг бизнисот.

“Сите мислеа дека нештата ќе успорат, но се чини дека тоа не е случај,” кажа основачот на R3, Грег Пол (Greg Paull) за Adweek. “Имаше исто толку многу медиумски прегледи и оваа година.”

р е к л а м а

Рангирањата на R3 за првата половина од 2016 покажаа 6 проценти поголема активност за сметка на податоците извлечени од 3.700 нови бизнис победи (успешни кампањи) кои се причина за повеќе од 1,2 милијарди долари во приходи на креативните, медиа и дигитални агенции во светот.

Тенденција на холдинг компаниите: Победник Omnicom

r3_holding_companies

Во извештајот се заклучува дека Omnicom има особено силна позиција. Сето ова е благодарение на остварените перформанси на медиумската агенција PHD, која го доби 3 милијарди вредниот Volkswagen бизнис во Јуни, и на својата нова агенциска единица Hearts & Science која го освои P&G и успеа да ги зголеми приходите за 85 проценти во првите 6 месеци од 2016 година. Одлуката на AT&T’ да го консолидира својот 2 милијарди долари вреден бизнис со Hearts & Science и BBDO порано овој месец само го поддржа тој заклучок.

“WPP беше на прво место бидејќи имаше толку многу агенции и толку многу медиски договори,” кажа Пол. “Но можеби, поради големите загуби на бизнис договори како тие со Volkswagen и LG, тие останаа зад Omnicom и Dentsu.”

“Publicis Groupe исто така направи добри резултати оваа година”, рече Пол, додавајќи: “Пред предизвик сега се Starcom и Zenith кои треба да се ‘воскреснат’ после големите загуби на договори како Walmart, P&G и Coca-Cola.”

Терендови кај Креативните агенции: Ревизиите одат нагоре, приходите одат надолу

5

Според Пол, долго шпекулираната ‘смрт’ на моделот на големи креативни агенции продолжува со засилено темпо така што клиентите се трудат да изградат поразновиден ростер на мали и средни по големина агенции. Тој ја гледа скорешната ‘консолидација’ на фармацевскиот гигант GSK со девет агенции од четири холдинг компании како знак за работите што допрва доаѓаат, изјавувајќи за AdWeek: “Се’ повеќе ќе гледате такви, а се’ помалку од овие BBDO AT&T стил на бизнис победи.”

“Ревизиите се зголемени, а приходите се намалени за креативните агенции” кажа тој. “Основниот заклучок: повеќе се борат за помалку и помалку бизнис. Предизвиците се исправени е пред големите агенции, бидејќи се’ повеќе клиентите сакаат да направат ростер од агенции. Тие сакаат флексибилност, бидејќи се наоѓаат пред голем притисок за остварување резултати… деновите на големите агенции се под знак прашалник.“

Ogilvy на WPP ја води листата на агенциски мрежи кога се во прашање приходите откако ја  доби наградата за Агенциска мрежа на годината на овогодинешниот Cannes Lions фестивал. “Тие не се број еден во САД во никој случај, но се’ работи за разновидност на пазарите,” рече Пол, препишувајќи им голем дел од скорешните добивки на агенцијата на различните агенциски единици како OgilvyOne и Geometry Global. Истакнувајќи серија на мали и средни по големина бизнис договори кои се случија низ светот, тој додаде: “Има толку многу точки на мапата и толку многу начини да се прошират односите со клиентите. “

Целосната листа на Топ американски агенции, вклучува и имиња како mcgarrybowen, GSD&M и VML кои се рангирани пред некои познати агенции како Droga5. Пол истакнува дека тоа ја одразува природата на пазарот и дека компаниите навистина бараат свежи решенија.

Трендовите кај медиските агенции: Претстојат многу повеќе ревизии

7

“Различно е за медиските агенции, каде што вкупните приходите пораснаа за 16 проценти” рече Пол. “Побарувачката за вакви агенции е поразлична отколку пред 3 или 5 години… разновидноста на понудите поприлично се прошири.”

Тој продолжи: “Ние анализираме многу од овие питчови, и најчесто се сведува на луѓе и талент, во смисла на имање вистинските луѓе во вистинско време. Повеќе не се гледа само на основните идеи или медиумската стратегија.”

Пол претпоставува дека големите холдинг компании ќе трошат повеќе пари на дигиталните и податочни страни на бизнисот во претстоечките месеци и години, истакнувајќи го купувањето на меркетинг компанијата Merkle од страна на Dentsu и скорешните изјави на Сер Мартин Сорел против “препотентното верување дека креативноста единствено се наоѓа во креативните оддели на традиционалните агенции.”

“Sorrell има инвестирано многу во истражување, што не е многу профитабилно, но со тоа презема водечката улога во однос на диверзификацијата”, рече Пол . “Две третини од неговиот бизнис ќе дојдат од податочните и дигитални оддели во наредните години.”

r3_creative_and_media_ytd_0

Предвидување за следните 6 месеци

Истражувањето на R3 не укажуваат на забавување на трендот на агенциски ревизии, и Paull смета дека скорешната низа на ревизии произлегува, во голема мера, од една новооткриена потреба за содржини. “Маркетерите не можат да одмараат, тие мора да бараат нови идеи,” истанка тој.

И покрај фактот дека приходите на креативните агенции се намалуваат, Пол сепак смета дека големите идеи ќе победат.

“Агенциите како Droga5, BBH и Anomaly се релативно мали, но сепак остварија големи победи оваа година” рече Пол, предвидувајќи повеќе ревизии во следните месеци како што клиентите ги зголемуваат своите агенциски ростери со цел да допрат до престимулираната база на потрошувачи.

“Вие се наоѓате во оваа контент-богата околина каде луѓето сакаат по стотици пораки во годината, наместо две или три големи креативни агенции кои се ноаѓаат на чело,” заклучи тој.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.