• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

RIP за титулата : Client Service Director

28/07/2015
in Во фокусот, Колумни
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
Andrew Bell
Еднру Бел, управител на Geometry Global UK, објаснува зошто ја повлекува титулата Client Service Director.

Пред една година, стотици маркетинг директори и помошници маркетинг директори во P&G, најголемиот светски огласувач, официјално станаа бренд директори и помошници бренд директори.

Минатиот јуни, Tesco ја замени Chief Marketing улогата со Chief Customer Officer.

Во Јануари, Абигел Комбер, Head of Marketing во BA, премина во новосоздадената улога на Head of Customer.

р е к л а м а

Сопствениците на брендовите ги менуваат своите улоги. Но, дали тоа го прават и агенциите?

Како ‘човек во костум’, не постои двоумење во мојата глава дека титулата Client Service Director е излишна – улогите се променети.

Работната титула е високо емотивна работа – дел описна, дел признавање и дел статус. Вистина, понекогаш таа скоро и да не се совпаѓа со вистинската содржина на улогата. Затоа планирам да ја променам титулата во Client Partnership Director.

Моделот е променет

‘Костимите’ (жаргон за Client Service Director) го поседуваа односот меѓу клиентот и агенцијата. Тие присуствуваа на состаноци со клиентите, правеа брифинг, презентираа, пренесуваа повратни информации и ретко дозволуваа креативците да бидат видени.

Работите се поразлични. Комуникациите се променаа од емитување до интеракција и конверзација. Многу е поголем предизвикот да се влијае врз луѓето не само да веруваат, туку да делуваат. Нашите клиенти бараат партнери на кои можат да им веруваат, не само чисти даватели на услуги, кои ќе им помогнат да се движат во овој нов свет и најдобро  да се поврзат со своите потрошувачи.

Клиентите сакаат да видат планери, креативци и бизнис партнери кои ја докажуваат својата вредност со тоа што правилно ја разбираат нивната индустрија, кои го чувствувајќи го притисокот под кои се наоѓаат, и кои нудат вредни решенија.

Ако сакаш нешто ново, треба да престанеш да го правиш старото.

Денешниот Chief Marketing Officer се соочува со големи одлуки на тоа како, кога и каде да се потроши буџетот за да предизвика раст. Начинот на кој луѓето се ангажираат со брендовите еволуира и водењето конверзација зазема клучно место.

Улогата на бизнис партнерот [претходно познат како Client Service Director] денес не се однесува само на услужување на клиентите, туку на разбирање на нивниот бизнисот, нивно разбирање како луѓе и разбирање на околината која треба да ја испорачаат.

Тогаш треба да создадеш услови каде ќе се развиваат висококвалитетното размислување и добра работа.

Партнерствата се базирани на доверба и почит

Од моето скорешно пристигнување во Gemoetry Global, гледам маркетери кои свикуваат конференции за инвестирање во креативни решенија кои навистина го менуваат односот и ги оптимизираат перформансите.

Тие го подобруваат начинот на кои гледаат на нивните потрошувачи – барајќи од нас да откриеме нови сознанија за потрошувачите и да идентификуваме специфични точки на влијание кои го редефинираат начинот на кој го презентираат својот производ.

Ние градиме партнерства базирани врз доверба и почит, овозможувајќи да се заврши добра работа без да рискираме нечија работа. Тоа е комплексен свет каде се дава услуга и каде амбициозни клиенти кои сакаат да направат големи чекори сакаат партнер, не снабдувач.

Носачи на торби не се добредојдени

Денес, кога интервјуирам и прашувам за предности, начестиот одговор кој го слушам е ‘Јас сум добар со луѓе, цврст во градење врски’. Есенцијално да, но моите очи се превртуваат. Спротивно на тоа, моите уши се изоструваат кога некој ќе ми каже дека разбира како луѓето се однесуваат, како купуваат, како функционираат клиентите, и кои имат силни стратешки и кретивни погледи.

Ни требаат луѓе кои ќе им помагаат на клиентите да се движат во комплексен свет. Мојот поглед? Помагајте им на клиентите да ги разбираат луѓето, помогнете им да го променат однесувањето на потрошувачите и да влијаат врз купувањето – или нека ја променат професијата.

Извор : Campaign

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.