• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 18, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Ризици за огласувачкиот пазар во очи на „глобалната трговска војна“

28/03/2025
in Во фокусот, Истражувања, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Нова студија од WARC покажува дека глобалните инвестиции за огласување сега се на пат да пораснат за 6,7% оваа година, достигнувајќи вкупна вредност од 1,15 милијарди долари, што всушност претставува намалување за речиси еден процентен поен во однос на ноемвриските прогнози на WARC, и тоа поради растечката нестабилност на пазарот. Дополнително намалување од 0,7% е предвидено за 2026 година, сведувајќи го проектираниот раст на 6,3%.

Основните фактори за овие надолни ревизии имаат широк опсег, но суштински меѓу нив е зголемениот ризик од стагнација – или целосна рецесија – во големите економии, надополнето со зголемените трошоци за трговија т.е. тарифи што ги наметнува САД. Заострените регулативи во Европската унија, намалените маржи и ниската деловна и потрошувачка доверба се исто така фактори кои придонесуваат кон негативниот исход.

„Глобалниот огласувачки пазар се соочува со зголемена неизвесност бидејќи трговските тарифи, економската стагнација и заострувањето на регулативата ги нарушуваат клучните сектори – сето ова нè наведува да ги намалиме прогнозите за раст за 20 милијарди долари во следните две години“ – истакнува Џејмс Мекдоналд, директор за податоци и прогнози во WARC.

Најновите глобални проекции на WARC се засноваат на податоци собрани од 100 пазари ширум светот и користат комерцијална невронска мрежа која проектира обрасци за огласувачки инвестиции врз основа на повеќе од две милиони точки на податоци. Тука спаѓаат макроекономските податоци, приходите на сопствениците на медиуми, инвестициите за маркетинг од најголемите светски огласувачи, трендовите на консумација на медиумите и инфлацијата на медиумските трошоци.

Автомобилскиот, малопродажниот и технолошкиот сектор ќе претрпат најголем удар од наметнатите тарифи

Огласувачките инвестиции во автомобилскиот сектор ќе се намалат за 7,4% оваа година, во услови кога производството стагнира, а клучните играчи кратат трошоци во ставката за „бренд билдинг“.

Трговците на мало ќе ги намалат своите огласувачки инвестиции за 5,3%, главно поради „стеснувањето“ на профитните маржи. Притоа, американските трговци на мало се подложни на прекини во синџирот на снабдување со кинеските добавувачи.

Растот на инвестициите за огласување ќе се преполови кај технолошките и електронските брендови, затоа што наметнатите трговски бариери го нарушуваат пристапот до компоненти за производството на нови уреди.

Онлајн платформите успешно се справуваат со регулаторните притисоци

Интернет пребарувањето ќе сочинува повеќе од една петтина (21,7%) од пазарот за огласување, при што инвестициите во оваа форма на огласување ќе се зголемат за 8,0% оваа година, достигнувајќи износ од 250 милијарди долари, и покрај регулаторните притисоци.

Социјалните медиуми, како најголем поединечен медиум за огласување на глобално ниво, ќе сочинуваат една четвртина од сите инвестиции за огласување оваа година.

Медиумите за малопродажба ќе бидат еден од најбрзо растечките медиуми за огласување оваа година, иако нарушувањето на трговијата ги загрозува приходите од реклами од брендовите за производи за широка потрошувачка (CPG).

Намалена економска перспектива на клучните огласувачки пазари

Американскиот огласувачки пазар се очекува да забележи солиден раст оваа година (+5,7%), иако тој раст ќе биде помалку од половина од оној забележан во 2024 година (+13,1%).

Кинескиот огласувачки пазар продолжува да се бори со слабата домашна побарувачка, така што се очекува дека раст ќе се намали на 5,3% оваа година, односно на 3,5% во 2026 година.

Британската, германската и јапонската економија се во застој, што претставува сериозен ризик од комбинирана стагнација и инфлација во текот на прогнозираниот период.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.