Samsung Electronics ја претстави новата кампања на тема “SmartThings се среќава со AI Home”. Видеото демонстрира како Samsung AI Home обезбедува иновативни, секојдневни AI искуства што го збогатуваат животот на потрошувачите. Објавена во пресрет на IFA 2025, кампањата ја нагласува визијата на Samsung за AI Home, повторно дефинирана преку SmartThings.
Samsung AI Home ги разбира корисниците и се приспособува на нивните потреби, нудејќи персонализирано AI искуство што ги поврзува и уредите на Samsung и уредите од трети страни преку SmartThings. Видеото покажува примери како AI Home им овозможува на корисниците да уживаат повеќе квалитетно време и да се фокусираат на она што е најважно, намалувајќи ги домашните обврски.
Во видеото, SmartThings рутината ја прилагодува температурата на клима-уредот и осветлувањето, додека еден единствен допир на SmartThings апликацијата им овозможува на домашните апарати автоматски да ги завршуваат домашните обврски. Ова им овозможува на корисниците да уживаат во квалитетно семејно време, удобно опуштање и мирен сон. Дополнително, преку SmartThings Pet Care услугата, корисниците можат да се грижат за своите миленици дури и кога се зафатени.
„Со оваа кампања сакавме да ја истакнеме новата AI домашна визија на Samsung, редефинирана преку лидерството во AI и SmartThings, на начин кој вистински се поврзува со клиентите,“ изјави Вон-Џин Ли, претседател и раководител на глобалната маркетинг канцеларија во Samsung Electronics. „Ќе продолжиме да вложуваме напори и да донесуваме AI искуства во домот што го прават секојдневниот живот поедноставен, посмислен и похуман.“
Почнувајќи од 2 септември, видеото ќе се прикажува на надворешни екрани на светски познати локации како Times Square во Њујорк и Piccadilly Circus во Лондон, а ќе биде достапно и на официјалните канали на Samsung на социјалните мрежи, вклучувајќи го YouTube.