• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, May 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Самсунг отвара Глобални центри за вештачка интелигенција во Велика Британија, Канада и Русија

29/05/2018
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Покрај истражувачките центри во Кореја и САД, Самсунг ќе има пет центри за вештачка интелигенција ширум светот посветени на истражување на целосниот потенцијал на оваа технологија

 

Научниот центар на Компанијата Самсунг Електроникс (Samsung Electronics Co., Ltd.) за истражување и развој на продукти – “Samsung Research” ги објави своите планови за воспоставување на три Центри за вештачка интелигенција (Artificial Intelligence – AI) кои ќе бидат лоцирани во Кембриџ (Велика Британија), Торонто (Канада) и Москва (Русија). Центрите ќе имаат за цел зајакнување на капацитетите на Компанијата и истражување на потенцијалот на вештачката интелигенција наменета за корисниците.

р е к л а м а

Истражувачкиот центар на Самсунг – “Samsung Research“ ги предводеше најновите чекори кои беа превземени со цел проширување на глобалните истражувачки способности во полето на вештачката интелигенција за Компанијата Самсунг Електроникс, и ја фокусираше својата експертиза во ова поле со отворање на новите Центри за вештачка интелигенција (АИ). “Samsung Research” исто така го надгледуваше процесот на креирање на новите Центри за вештачка интелигенција во Сеул (Кореа) минатиот ноември и во Силиконската Долина (Америка) во јануари. Со отворањето на трите нови центри, “Samsung Research“ ќе биде оперативен со вкупно пет Центри за вештачка интелигенција ширум светот.

Исто така, преку обезбедување на глобални експерти за вештачка интелигенција, “Samsung Research“ планира да го прошири својот број на напредни истражувачи во областа на вештачката интелигенција на вкупно околу 1.000 истражувачи на глобално ниво до 2020 година.

“Самсунг има долга историја на потрага по иновации и возбудени сме да ја доведеме истата страст и лидерство во доменот на технологијата во областа на вештачката интелигенција. Со новите Центри за вештачка интелигенција и регрутацијата на водечки експерти од оваа област, наша цел е да бидеме поттикнувачи на промени во индустријата со вештачка интелигенција.” – изјави Хјун-сук Ким (Hyun-suk Kim), Претседател и Раководител на истражувањето на “Samsung Research“ во рамки на церемонијата за отворање на новиот Центар за вештачка интелигенција во Кембриџ.

Најголемите талентите од полето на вештачката интелигенција ќе помагаат при раководењето со новите центри

Центарот за вештачка интелигенција на Самсунг во Кембриџ ќе биде предводен од Андреј Блејк (Andrew Blake), поранешен Директор на Лабораторијата на Компанијата Мајкрософт во Кембриџ и пионер во развојот на теоријата и алгоритмите кои можат да овозможат компјутерите да се однесуваат како машини кои гледаат. Преку соработката на истакнати експерти од областа, како што е професорот Маја Пантиќ (Maja Pantic) од Империал Колеџ, Центарот за вештачка интелигенција на Самсунг во Кембриџ ќе игра клучна улога во напредното истражување на вештачката интелигенција за “Samsung Research“.

“Овој нов центар ја означува нашата посветеност за унапредување на вештачката интелигенција. Нашите истражувања ќе ни помогнат подобро да го разбереме човечкото однесување, додека истражуваме области како што е препознавање на емоции со што и понатаму ќе ги прошируваме границите на комуникација ориентирана кон корисниците за да развиеме технологии за вештачка интелигенција кои во крајна линија ќе го подобрат животот на луѓето.” –изјави Ендру Блејк.

Центарот за вештачка интелигенција на Самсунг во Торонто ќе биде предводен од д-р Лари Хек (Larry Heck), постар Потпретседател на “Samsung Research America“ (SRA) и експерт за виртуелни лични асистентски технологии, а воедно и Директор на “SRA“ Центарот за вештачка интелигенција. Центарот за вештачка интелигенција во Торонто ќе ги зајакне своите истражувачки напори во основните АИ технологии со стратешка соработка со главните универзитети во Канада.

Се очекува Центарот за вештачка интелигенција на Самсунг во Москва да се темели на руската експертиза по математика, физика и другите фундаментални науки. Во овој центар е планирано да се вклучат водечки експерти за вештачка интелигенција, како професорот Димитриј Ветров (Висока школа за економија) и професорот Виктор Лемпицки (Институт за наука и технологија,  Сколково) кои ќе ги водат истражувањата за алгоритмите во Центарот за вештачка интелигенција.

Во својата визија за вештачка интелигенција, Самсунг се фокусира на пет основни аспекти во текот на спроведувањето на своите истражувања. Тие вклучуваат вештачка интелигенција што е “фокусирана на корисниците” – преку остварување на персонализација по пат на мултимодален интерфејс; “константно учење” – преку континуирано самостојно учење од податоци; “секогаш овде” – како амбиентална услуга; “секогаш корисно” – со минимизирање на корисничката интервенција и одговор на барањата; и “секогаш безбеден” – обезбедувајќи безбедност на корисниците и приватност. Со фокус на овие пет основни аспекти, новите Центри за вештачка интелигенција ќе ги искористат најсовремените истражувачки средини заедно со регионалните предности на истражувачите за да го подигнат на ново ниво потенцијалот на Самсунг за вештачка интелигенција.

Преку тековните иницијативи, вклучувајќи го и Форумот за вештачка интелигенција одржан минатата година, Самсунг остварува блиска соработка со реномирани научници за вештачка интелигенција во подготовките за поставување на истражувачки бази низ експертските области. Самсунг ќе продолжи да ги проширува областите на експертиза и технологија низ целиот свет, вклучувајќи го и особено важниот источен дел на Соединетите Американски Држави.

Во наредните години, уредите за Интернет на Нештата (Internet of Things – IoT) во кои има вградено вештачка интелигенција ќе генерираат широк спектар на податоци кои можат да обезбедат фасцинантни согледувања за животот на корисниците, овозможувајќи им да ги искористат предностите на интелигентните услуги оптимизирани за нивните лични преференци и однесувања. Уредите со вештачка интелигенција  ќе овозможат на потрошувачите да имаат најоптимизирани опции кои ќе бидат од клучно значење за успехот на технологијата за вештачка интелигенција во блиска иднина. За да обезбеди екосистем за корисниците, Самсунг има за цел да изгради платформа за вештачка интелигенција под заедничка конструкција која не само што ќе се зголемува брзо, туку и ќе овозможи длабинско сфаќање и разбирање на контекстот и однесувањето, со што вештачката интелигенција ќе стане порелевантна и покорисна.

За повеќе детали за “Samsung Research“ и глобалните Центри за вештачка интелигенција, посетете ја официјалната веб-страница на “Samsung Research“ на http://research.samsung.com .

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.