• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Сашо Дуљанов: Искреноста е секогаш добро решение!

12/08/2014
in Во фокусот, Колумни
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
Сашо Дуљанов
Сашо Дуљанов

Речиси секој се нашол во ситуација која го натерала да се подзамисли дали е добро да се биде искрен, или пак да се сокрие вистината. Тоа се одлуки на кои некогаш треба да се одлучи и во име на компанијата, превземајќи ја одговорноста за иднината на илјадници луѓе. Изборот секако зависи од самиот човек, од неговиот систем на вредности, од неговата перцепција за бенефитот или штетноста на секој избор, од неговото искуство, мудрост или пак на крај од неговата интуиција.

Прашањето дали да се каже вистината или да се премолчи е и најчестиот предизвик пред кој веќе со децении се наоѓа професијата „Односи со јавноста“. За тоа што е правилно, а што не, нема консензус во фелата, ниту пак некогаш ќе го има, тоа е нешто што е индивидуaлна одлука и најверојатно така и ќе остане, a и понатаму сме сведоци на различни одлуки од различни професионалци за односи со јавноста.

Од професионален аспект, експертите за односи со јавноста, имаат обврска да ги застапуваат интересите на компаниите кои ги ангажирале. И тука, секогаш ќе се поставува прашањето, колку може да се биде етичен кога се штити една страна! И токму затоа, што и не е толку ретко професионалците за односи со јавноста се сметаат за манипулатори на јавното мислење и субјективни застапувачи на една страна, наместо пренесувачи на вистината. „Лекарите треба да работат во корист на пациентите, а не на нивна штета“ има кажано Хипократ уште пред 2500 години. Исто така и професионалците за односи со јавност треба да работат во корист на клиентите, а не на нивна штета!

р е к л а м а

Но ако еднаш нешто сокриете, и тоа се обзнани во јавноста, луѓето ќе ја изгубат довербата во вас, а Вие ќе го изгубите кредибилитетот. Добриот менаџер за односи со јавност треба да биде отворен и искрен со својот клиент, да дава најдобри совети дури и во најтешки ситуации, да имаат воспоставено однос на доверба. Токму и недостатокот од соработка со консултанти за менаџирање на јавното мислење беше причина католичката црква да изгуби милиони евра донации, и да не реализира различни планирани хуманитарни проекти. Имено на се почестите обвинувања за сексуално малтретирање на деца, црквата не реагирала, делата не биле признати ниту пак била превземена друга активност. Католичката црква избрала да молчи, што е исто како да се прифаќаат обвинувањата, не покажувајќи никаква одговорност за случувањата. А доколку се излегло со став дека тоа се инцидентни случаи за кои црквата жали, и дека тоа не смее да се случува, и дека се ќе се направи за да во иднина да не се случуваат вакви грешки, јавноста донекаде ќе ја оправдаше, а поголемиот дел од донациите ќе останеа. Слични примери се случуваат и кај нас!

Моето искуство потврдува дека само со отвореност, со покажување на почит кон соговорникот, кон пошироката јавност може да се излезе од каква било кризна ситуација. А извинувањето во одреден момент да биде најдобрата ПР стратегија (се разбира ако тоа не стане навика, и оправдување за честите грешки). Искреноста во комуникацијата секогаш дава резултат, особено на долг рок. Тоа би требало да важи во која било професија, а особено во односите со јавноста, каде довербата на соработниците е она што е најважно, за да некој се определи да работи со Вас. На лагата и се кратки нозете! Невозможно е една компанија, еден бренд да изгради долгорочен однос со својата публика врз основа на искривување на вистината и пласирање на неточни и непрецизни информации. Така е и во животот! Тие кои до ден денес се со Вас, се луѓе со кои имате отвореност и конструктивен дијалог, на взаемен интерес.

Автор: Сашо Дуљанов

Колумната првично е објавена на : Фактор.мк

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.