• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Се оддржа работилница за брендирање на општините во РМ и важноста на лицата за ПР во тој процес

21/03/2014
in Во фокусот, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

“Брендирање на општините во Република Македонија и улогата на ПР лицата во овој процес” беше темата на работилницата што ЗЕЛС тренинг центарот ја организира за лицата за односи со јавноста од општините низ Македонија, членови на “Мрежата на ПР лица“, формирана во ЗЕЛС.

На оваа работилница, што се одржа во средата, присуствуваа повеќе од 30 претставници од општините кои се запознаа со процесот на брендирање на општината, поточно со процесот на подготвувањето на „бренд стратегија”, како и алатките за создавање и одржување на брендот. Лицата за односи со јавност (ПР) во локалните власти во Република Македонија, во отсуство на маркетинг ориентирани лица во општинската администрација, имаат огромна улога, не само во претставувањето на својата општина, туку и во утврдувањето на потребите на целните групи на локалната власт и откривањето на можностите и потенцијалите на општината при нејзиното позиционирање во натамошниот стратегиски развој, како и во самиот процесот на брендирањето.

Обука во зелс

р е к л а м а

Работилницата ја реализираше д-р Игор Андреев, кој неодамна ја бранеше докторската теза „Маркетинг истражување во функција на примената на маркетиншката ориентација во процесот на стратегиски менаџмент на населени места”, на Економскиот факултет, при Универзитетот „Кирил и Методиј” во Скопје. Тој на присутните им презентираше интересни информации од литературата од значајни автори кои ги „консултирал” при своето истражување на оваа тема, при што посочи и практични примери на брендирање на некои европски градови и локални власти (особено во Холандија), а се задржа и на состојбите на општините во Република Македонија во правец на превземени активности за нивно брендирање, што, исто така е дел од докторскиот труд.

Се повеќе во светот и во Европа се забележуваат успешни примери на „брендирање на населените места” пример:( „I ♥ NY“, „I Amsterdam“ и др.) Зголемената мобилност на луѓето, производите и капиталот, зголемените очекувања за подобар квалитет на животот од граѓаните, потрагата по „подобро” работно место, поинтересна туристичка или бизнис дестинација, како во сопствената земја, така и надвор од неа, ја заоструваат конкурентска „битка” помеѓу населените места, која добива сè поголем интензитет во последните неколку децении. Трендовите на децентрализација на власта од државно на регионално или локално ниво, уште повеќе ја зголемува одговорноста на општините за навремено зачекорување во овој глобален натпревар.

Во Европа има повеќе од 102.000 општини, 1.000 региони и милиони населени места кои секојдневно конкурираат помеѓу себе за задржување и привлекување на најограничениот ресурс во 21. век, креативната и талентирана работна сила, потоа конкуренцијата за привлекување на бизнис инвестиции и конкуренција за привлекување на туристи. Градовите сè повеќе стануваат главни двигатели на економскиот и културниот развој на државите, поради што се поголем број населени места интензивно започнуваат да ги применуваат успешните маркетинг практики од приватниот сектор, преку примена на маркентиншките алатки кои секогаш се насочени првенствено кон клиентот. Германските искуства покажуваат дека однесувањето на градската администрација е ориентирано кон јасно дефинирање на целните групи на клиенти на градот (бизниси, туристи и жители) и континуирана употреба на маркетинг истражувања во функција на откривање на нивните проблеми, потреби, задоволство.

На работилницата беше посветено внимание на примената на една од најмоќните алатки за глобална комуницикација, а тоа се веб страните. Преку нив, општините може да се промовираат не само пред своите граѓани, туку пред целиот свет, пред потенцијалните инвеститори, туристи или идни свои жители. Беа презентирани позитивни примери на промоција на европски градови, преку своите веб страни, а се дискутираше и за неколку веб портали на македонски општини. Присутните развија интересни дискусии на оваа тема и изразија задоволство од стекнатите сознанија кои ќе им помогнат во нивните натамошни активности во општината.

Мрежа на ПР лица од општините, формирана во ЗЕЛС, поттикнува взаемна размена на информации меѓу самите локални власти, како и размена на информации меѓу локалните власти и ЗЕЛС, презентирање на добри практики и актуелни трендови во развивањето на односите со јавноста во локалната власт.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.