На почетокот на јуни, bTV прослави четврт век на бугарскиот медиумски пазар и го одбележа симболичниот датум со голем јавен настан со своите најстраствени обожаватели и атрактивна програма за деца и нивните семејства. Прославата продолжи со посебен настан за вработените во телевизијата со забавна спортска и вечерна програма. По повод јубилејот, телевизијата неодамна лансираше и нова бренд кампања.
Кампањата ја прикажува богата палета на емисии, од кулинарски натпревари и реалити формати до музички шоуа, квизови и емисии кои ја негуваат бугарската култура. Со модерен и динамичен визуелен стил, bTV ги претставува емисиите кои оставиле силен впечаток кај публиката и кои ја обликуваат бугарската телевизиска историја. Рекламниот спот, кој вклучува и препознатливи симболи како маскотата Зеленко, е покана за гледачите да се поврзат со своите омилени програми.
Кампањата е дело на режисерот Драгомир Шолев – Драго, кинематографот Борис Славков, продукциската куќа Positive Possum, кореографот Милен Данков и повеќе други уметници кои заеднички го оживеаја духот на телевизијата во 60 секунди. Главната улога ја има Алекс Драгова, која со танц го води гледачот низ различните концептуални сцени на спотот. Музичкиот аранжман на Калојан Димитров – Калата, во изведба на Николај Воденичаров – Никец, носи висока динамика и го отсликува карактерот на медиумската средина.
Од своето основање во 2000 година, bTV прерасна во најгледаниот приватен телевизиски канал во Бугарија, станувајќи дел од животот на милиони гледачи. Телевизијата не само што информира и забавува, туку и поставува стандарди со своите иновативни и квалитетни програми. Со оваа кампања, bTV ја споделува својата успешна приказна со публиката и ја потврдува посветеноста кон нивните потреби и интереси.
Во наредниот период, медиумската група ќе претстави нова графичка визија на главниот канал, што е дел од стратешкиот развој и обидот за поуспешна поврзаност со различните демографски групи. bTV останува лидер во медиумската индустрија во Бугарија, со фокус на иновации, почитување на традицијата и грижа за својата публика.