• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Седум совети за градење на успешна врска со вашите ПР партнери

25/10/2016
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Штотуку ги дефиниравте вашите трошоци за ангажирање на ПР компанија или ПР консултант во вашата компанија. Креиравте план  и потрошивте доста часови во состаноци со повеќе агенции обидувајќи се да ги проверите референците и да ги дефинирате разликите во нивните понуди. Избравте компанија и понуда за која сте вистински возбудени. Договорот го потпишувате и копијата ја доставувате до соработниците. Ви честитаме на изборот!

Што потоа? 

Сме чуле бројни митови за недоволната ефективност на PR компаниите, за извршните директори кои се премногу зафатени со добивањето на нови зделки наместо да потрошат драгоцено време и да ги насочат своите клиенти и парнери во вистинската насока. Може да поминат и месеци без да се разгледаат или пак да се разговара за очекувањата,  со што двете страни може да бидат разочарани и незадоволни од недоволната видливост на резултатите додека во исто време се трошат доста финансиски средства.

р е к л а м а

Доколку сте се соочиле со оваа приказна, денес ви презентираме 7 совети со чија примена вие ќе обезбедите ефективна и плодна врска со Вашиот PR партнер од самиот почеток на истата:

  1. Назначете одговорни лица за контакт

За да работите со PR компанија ефективно, назначете задолжено лице за контакт.

Конструктивното работење со PR партнер во исто време значи и постојана комуникација, споделување на идејни решенија и идеи преку бреинсторминг сесии, обезбедување на неопходни податоци и информации кои ќе помогнат при оформувањето на приказните на компанијата.

  1. Дефинирајте KPI индикатори и јасни цели

Многу извршни директори на компании би изјавиле дека доколку се појават на некоја популарна програма или шоу или пак во весник ги исполниле своите главни и единствени PR цели.

Соработувајте со својата агенција и дефинирајте јасни цели кои се поврзани со иницијативите и визијата на целокупната компанија, истакнете ги достигнувањата на своите производи/ услуги во фокусот, свесноста за брендот или пак целите за човечките ресурси во компанијата.

На овој начин вашиот PR план ќе го рефлектира вашиот бизнис и ќе води кон поефикасно и стратегиско постигнување на целите на начин на кој ќе бидете наградени.

  1. Обезбедете постојани известувања.

Секој од нас е зафатен, но поттурнувањето и одложувањето на неколку состаноци ќе креира временска рамка во која нема да имате увид во напредокот толку колку што би посакувале.

Издвојувајте барем 20 минути во текот на неделата за телефонски повик упатен до лицето одговорно за контакт. PR компанијата ќе ве извести за досегашните активности, ќе ги сподели своите идни активности и пред се ќе може да се советува со вас за се она што и е потребно за понатамошната работа.

Доколку вашите активности и производи се менуваат постојано, контактот со PR компанијата ќе обезбеди соодветен проток на податоци потребни за договорената стратегија.

  1. Инвестирајте доволно време на самиот почеток

Вашиот ПР партнер ќе биде вашиот најгласен, екстерен бренд репрезент кој ќе ја споделува мисијата и визијата на вашата компанија со целиот свет.

Поминете доволно време и споделете ги вашите вашите идеи за споделување на вашата мисија, визија и вредности на компанијата и обезбедете им преглед низ историјата на компанијата.
Колку повеќе податоци споделувате кои би биле вредни за нивната работа, толку и ПР репрезентативноста на вашиот бренд пред новинарите ќе биде органска и автентична.

5.Вклучете го својот ПР партнер во својот тим

ПР  партнерот (агенција или консултант) добро е да присуствува и на одредени состаноци во рамките на вашата компанија со цел да добие подобро чувство за се она што се случува во рамките на компанијата и секако во се она што може да ја подобри нивната работа.

6.Кои се компаниите кои ги застапува вашата ПР фирма/консултант?
Овој податок е особено важен и за вас, затоа разговарајте со вашата PR компанија/ПР консултант отворено за нивните клиенти затоа што добро би било доколку согледате дека постојат развојни можности, партнерства и можности за соработка истите да ги искористите. Поттикнете го својот PR партнер да размислува креативно на кои начини би можел да генерира потенцијални соработки со некои од постоечките клиенти.

  1. PR партнерите се екстензија на вашиот тим, тие се амбасадорите на вашиот бренд

Вклучете ја ПР компанијата во вашите активности, поттикнете ја почесто да го промовира и лично вашиот бренд на различни настани.
PR компаниите исто така би можеле доста да ви помогнат при тестирањето на нови особини на вашите производи а со тоа и да ви дадат вредни мислења, затоа што доволно го разбираат вашиот бизнис а воедно и конкурентите на пазарот.

ПР компаниите пред се ќе ви помогнат да бидете креативни и ќе ви помогнат да ги постигнете најдобрите можни резултати. Доколку ги следите 7те наведени совети, ќе бидете чекор поблиску до градење на позитивна и продуктивна врска со вашиот ПР партнер.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.