За добри, а пред сѐ квалитетни резултати е потребно време. Дури и успесите кои се чини дека дошле преку ноќ се сè освен резултат на краткорочни напори. Напротив, тие се резултат на долгогодишен труд, вложување, мали чекори и трпение. Токму ова хронично ни недостасува во изобилството на можности, иницијативи, проекти и заложби. На SEMPL, регионалната конференција за медиумски трендови, која ќе се одржи во Гранд Хотел Бернардин во Порторож на 14 и 15 ноември оваа година, таа ќе се посвети на барање одговори на прашањето како брендовите можат подобро да ја привлечат својата публика со разбирање и прилагодување на периодот на нестрпливоста за да се постигнат поефикасни резултати. Кој е најдобар во Јадранскиот регион ќе оценува 10-члено жири со кое овојпат претседава Нермина Машала Келиќ, извршен директор на медиумската агенција UM Sarajevo.
Духот на овогодинешната централна црвена нишка на конференцијата е визуелно доловен во сликата на школка со бисери. Бисерот е резултат на континуираната постепена работа на природата и во исто време потсетник дека вреди да се чекаат најдобрите работи во животот. По минатогодишното исклучително успешно враќање по повеќегодишното отсуство, оваа година SEMPL ќе понуди уште поразновидна меѓународна постава на говорници кои ќе им дадат на учесниците на конференцијата увид за тоа како да го привлечат (и задржат) најтешкото, а воедно и најважното кај целните групи – вниманието и времето.
ПРИЈАВУВАЊЕТО НА ПРОЕКТИ Е ВОЗМОЖНО ДО СРЕДИНАТА НА ОКТОМВРИ
Системот за поднесување стручни проекти е отворен до 15 октомври 2024 година. Проектите може да се поднесуваат во 11 категории, а целосната апликација може да се најде ТУКА. Јадранскиот регион е центар на иновативни идеи што вклучуваат бројни импресивни кампањи секоја година. Извонредноста го придвижува општеството и промовира напредок, па време е најистакнатите дела да бидат наградени. При регистрација на 4 проекти, петтиот проект е бесплатен. Котизацијата за секој регистриран проект е 390€ (+ 22% ДДВ).
Оваа година се достапни три типа на регистрација, имено FULL PASS и AWARD CEREMONY + FRIDAY (церемонија на доделување награди во четврток со забава и предавања и настани за вмрежување во петок). Цената на целосната котизација е 520,00 евра + ДДВ, додека котизацијата за AWARDS CEREMONY + FRIDAY е 300 евра + ДДВ. За оние кои се најзаинтересирани во чии раце ќе одат медалите, оваа година е достапна специјалната котизација NIGHT PEARL, која изнесува 70 евра + ДДВ. Организаторите годинава воведуваат уште една новина – со истовремено купување на шест котизации, најевтината котизација е бесплатна.
НА ЧЕЛО НА ЖИРИТО ОВОЈ ПАТ ЌЕ БИДЕ ДАМА
Претседателката на жирито за наградите Sempler, Нермина Машала Келиќ, ќе ги оценува најдобрите медиумски кампањи во балканскиот регион заедно со уште девет експерти за медиуми и маркетинг, меѓу кои:
- Алеш Мухиќ, маркетинг директор на медиумската компанија Pro Plus;
- Грегор Дракслер, директор за огласување и маркетинг и маркетинг менаџер на ниво на групацијата Emil Frey во компанијата P Automobil Import;
- Сања Гарај Милош, раководителка на одделот за корпоративен маркетинг на Групацијата Podravka од Хрватска;
- Јелена Милинковиќ, маркетинг директорка за развој на категории и брендови во Atlantic Group;
- Маир Оруч, директор на агенцијата LUNA\TBWA Sarajevo;
- Барбара Пагон, медиумска директорка на агенцијата Futura DDB;
- Викторија Радојевиќ Мавриќ, маркетинг директорка на Mercator;
- Драгана Тодоровиќ, раководителка на секторот за маркетинг за медиуми и продажба во A1 Srbija;
- Тама Жбонтар, медиумска директорка на медиумската агенција Pristop.
За балканските агенции, буџетските ограничувања може да бидат фактор кој ги пресекува крилјата на креативноста или им дава дополнителен импулс: „Помалата достапност на расположливите ресурси предизвикува еден вид бунт кај луѓето и потреба да се извлече максимумот од малку. Како некој кој поминал добар дел од своето детство во воена средина, ќе се осмелам да направам паралела. Некои од најдобрите креативни решенија во различни области од животот се создадени токму во такви воени услови. Оваа клима всушност е плодна за идеи кои произлегуваат во отсуство на ресурси“ – нагласува претседателката на жирито, Нермина Машала Келиќ, која особено ќе обрне внимание на тоа дека кампањите раскажуваат приказни со кои публиката може да се идентификува на лично ниво, такви што будат емоции и остануваат трајно во нашето сеќавање.