• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Што е следно: ТикТок предвидува 3 маркетинг трендови за 2025 година

10/01/2025
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Социјалната платформа за кратки видеа TikTok го објави својот годишен извештај насловен „Што е следно“ за 2025 година, кој ги предвидува трендовите и однесувањето на корисниците на платформата за да понуди увид во тоа како брендовите можат да ја добијат наклонетоста на енергичната и разнолика заедница на TikTok.

Главната тема која провејува низ извештајот, презентиран за време на технолошкиот саем CES 2025, е концептот на  „Brand Chem“ („Бренд хемија“). Тој ја нагласува важноста на соработката помеѓу брендовите и креаторите на содржини, истакнувајќи дека автентичните партнерства се од суштинско значење за градење значајни врски со публиката.

р е к л а м а

„Можностите за креативно раскажување приказни на TikTok се бескрајни, а престојнава година ќе ја зближи заедницата на TikTok уште повеќе“ – предвидува Софија Хернандез, глобалната директорка за деловен маркетинг во TikTok

Овогодинешните трендови се категоризирани во три теми: “Brand Fusion”, “Identity Osmosis” и “Creative Catalysts”. Секој концепт истражува како брендовите можат да се прилагодат и да напредуваат во дигиталниот пејзаж кој забрзано се менува.

  1. „Бренд фузија“ се дефинира како динамична состојба во која брендот добива обновена енергија, станувајќи поодговорен и подготвен да изгради трајни врски. Концептот се фокусира на тоа како партнерствата со креаторите можат да ги ревитализираат брендовите, правејќи ги поагилни и повеќе поврзани со нивната публика.

TikTok укажува на примери како Supercell, кој ја лансираше својата игра Squad Busters преку комбинација на брендирани мисии и соработки со инфлуенсери. Креативната стратегија на кампањата резултираше со огромен глобален досег, опфаќајќи 261 милион луѓе. Дозволувајќи им на креаторите да создаваат автентична содржина, и другите брендови можат да ја поттикнат довербата и да го прошират својот досег до поголема публика.

  1. „Осмоза на идентитетот“ – Брендовите органски ги интегрираат еволуирачките вредности на нивните потрошувачи, дозволувајќи им на овие променливи идеали да го преобликуваат нивниот идентитет.

Оваа тема истражува како брендовите се преобликуваат себеси за да ги одразат еволуирачките потрошувачки вредности. TikTok забележува дека неговите заедници станале простори каде што застапеноста и инклузивноста стануваат сè поважни, од прикажување на различни перспективи до кршење на стереотипите. Притоа, влијанието на платформата доведува до редефинирање на традиционалните животни фази и приоритети. Разговорите околу теми како финансиската писменост и менталното здравје ја нагласуваат промената кон вреднување на автентичноста и релатибилноста. На пример, 72% од жените на TikTok велат дека им е лесно да се поврзат со нови заедници, благодарение на споделените искуства и моќните наративи.

  1. „Креативни катализатори“ – Неискористени алатки за маркетерите да конципираат, градат, учат и преземаат повозбудливи креативни ризици од кога било досега.

Оваа тема го разгледува растечкиот ентузијазам за алатки како вештачката интелигенција, кои се прифаќаат како секојдневни решавачи на проблеми, а не како апстрактни концепти. Според извештајот, корисниците експериментираат со вештачка интелигенција за задачи како што се стилизирање на облека и реновирање на домот, трансформирајќи ја технологијата во извор на инспирација и практичност. Предвидувањето, исто така, нагласува како секциите за коментари се развиваат во итеративни простори за трговија, при што брендовите користат повратни информации од заедницата за да го водат развојот на производите, па дури и ги кредитираат корисниците за нивните идеи.

Целосниот извештај е достапен за разгледување и преземање на следниот ЛИНК.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.