Брендот за мебел ИКЕА покрена иницијатива фокусирана на подобрување на сонот кај бугарските потрошувачи. Како дел од иницијативата беше лансирана и кампањата „Сите прилики да се наспиеш“, која веќе се емитува на малите екрани.
Креативниот концепт се заснова на увидот дека модерниот човек се соочува со изобилство на можности – состаноци, забави, изложби, концерти… што пак води до состојба на континуиран страв од пропуштање на некој значаен настан. Меѓутоа, според кампањата, токму добриот сон е нешто што не смее да се пропушти, а ИКЕА ги дава сите поводи да се наспиете.
Кампањата е прв заеднички проект на компанијата со нивниот нов комуникациски партнер Huts Group. Рекламата е снимена под режисерската палка на Мартин Илиев, а нејзиното дејство е проследено со песна напишана од креативниот директор на Huts Group, Иван Ланџев, и отпеана од Дичо Христов.