Њујорк, Амстердам, Лондон, Рио, Сингапур и Скопје.
Оваа година, меѓу големите шест, Heineken го претстави шишето со името на нашиот главен град – Скопје.
Heineken со кампањата „Cities of the world” сака да ги инспирира сите тие што се во потрага по добра авантура да ја најдат во градот во кој живеат. Бидејќи градот за кој мислите дека го знаете, всушност крие многу повеќе отколку што очекувате.
„Cities of the world” е глобална кампања, која дејствува локално и на иновативен начин ви покажува дека без разлика дали се наоѓате во Њујорк, Амстердам, Скопје… Heineken е секогаш тука да ви овозможи ново доживување. Брендот Heineken на креативен начин го реафирмира статусот на интернационално премиум пиво, кое е мотивација за реоткривање на градот во кој се наоѓате.
https://secure.heineken.com/ie/our-ads/cities-2015.aspx