• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Скоро половина од рекламните агенции планираат да го зголемат својот  персонал во 2017

29/12/2016
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Скоро половина (43%) од агенциите изјавуваат дека нивните бизниси ќе се зголемуваат во првиот квартал на 2017 додека пак 11% очекуваат пад во согласност со податоците од истражувањето за рекламните агенции  спроведено во четвртиот квартал од страна на STRATA.  42% од испитаниците најавуваат дополнување на својот кадар наредната година, а ниту една агенција не објави планови дека ќе го намалува бројот на своите вработени.

ra

Запрашани кои се нивните најголеми предизвици, 51% од агенциите вклучени во истражувањето изјавиле дека нивната најголема загриженост е проширување на распоредот на активности на своите клиенти, проследено со утврдување на вистинскиот медиумски микс (22%). Само 13% од агенциите  сметале пак дека задржување на постоечките клиенти е  нивната главна грижа, како одраз на довербата во постоечките односи.

р е к л а м а

Истражувањето во четвртиот квартал покажа дека видео рекламите се уште го  имаат доминантниот фокус во маркетингот, а 34% од агенциите истакнаа дека примарен фокус на нивните клиенти се локалните и кабелските ТВ медиуми. За прв пат во историјата на ова истражување, дигиталните видео содржини се наоѓаат на второто место, со одговор од 27% од агенциите кои сметаат дека тоа е нивна примарна цел, односно во овој дел се бележи зголемување од 79% во однос на добиените податоци од претходната година. Прикажувањето на реклами, претходно на второто место, падна на третото место со 15% застапеност во главниот фокус на нивните клиенти.

“На крајот на годината која може да се дефинира како турбулентна, ако не ништо друго, сведоци сме на брзиот  пресврт во однос на агенциската перспектива и доверба. Претходно оваа година, откривме дека агенциите  имаа големи грижи околу за буџетите и приходите, но сега веќе гледаме со многу поголем оптимизам кон следната 2017 година “, изјави Judd Rubin потпретседател на STRATA.
“Возбудени сме да видиме како оваа нова доверба  ќе влијае врз  стратегиите за рекламирање во текот на следната година. Локалните и кабелските видео содржини ќе останат повторно во  главниот  фокус, но дигиталните  видео содржини забрзано доаѓаат во преден план. Со мобилното рекламирање и брзорастечките социјални играчи како Snapchat кои веќе прават голем исчекор би можеле да кажеме дека  2017 би можела да биде многу возбудлива година. “

Иако само 6%  од агенциите пријавиле дека планираат да издвојат помеѓу 26-50% од својот буџет за реклами на социјални медиуми, ова всушност претставува  зголемување од 321% во однос на првиот квартал на оваа година. Мнозинството од агенции известуваат дека платените реклами на социјални медиуми влегуваат во рамките на нивниот буџет од 0-5%, додека пак  18% од агенциите, истакнуваат дека  овие активности заземаат  11-25% од нивниот буџет, што е зголемување за 80% повеќе од минатата година .

Во однос на тоа кои платформи агенциите ги користат во социјални кампањи, Facebook  останува доминантен, со 94% д фирмите кои планираат да ја користат социјалната мрежа. YouTube, Instagram, Twitter ги заземаат преостанатите позиции последователно. Иако Snapchat се наоѓа на шестата позиција, повеќе од 20% од агенции сега планираат да ја користат апликацијата за размена на пораки, што претставува зголемување од 58% во однос на вториот квартал од 2016 година.

Приближувајќи се до самиот почеток на 2017 година, одговорите на агенциите, исто така, укажуваат на зголемен апетит за програмски опции за купување. 36% од агенциите изјавиле дека тие ќе алоцираат 10-20% од својот буџет за програмско купување, ставка која бележи зголемување од 33% во однос на Q2 од 2016 година. Други 27%  од агенциите планираат да издвојат 20-40% од својот буџет за програмско купување, зголемување за  43% во однос на Q2. Процентот на агенции кои се воздржаа од програмски купувања се  намали  на 24% од агенциите кои изјавуваат  дека нема да се посвети дел од нивниот буџет за ваквите  програмите, што води кон намалување на оваа ставка за 39% во однос на Q2.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.