Во истражувањето кое во првиот квартал ова година го изврши НИЛСЕН, а во кое беа вклучени повеќе од 29 илјади испитаници од вкупно 59 земји, се демантираа стручњаците кои сметаа дека рекламите кои имаат елементи на сексуална содржина поминуваат добро кога треба да продадат некој производ.
Имено, смеата или поконкретно, хуморот во рекламите е најефикасниот елемент за една реклама да биде интересна и допадлива за гледачите а со тоа да биде запаметена и да води кон продажба,
На второто место реклами кои се најприфатени се оние кои прикажуваат животни ситуации а трет вид се оние со смејна тематика.
Според истражувањето, рекламите во кои познати спортисти или познати личности воопшто се однесуваат како “адвокати“ на производот во ова време се нај-не-допадливи.
Целата листа во продолжение:
Извор: Маркетинг Мрежа