Snapchat ќе го насочи своето локациско таргетирање и геофилтери со помош на податоци од Foursquare. Локацискиот провајдеер за анализа ќе им помогне на геофилтерите на Snapchat во поддршка со податоци кои ќе прикажат каде се прикажуваат рекламите. Претходно компанијата практикуваше користење на геофилтери но со помош на Foursquare преку кориустење на GPS, локации и Bluetooth информации ќе може да креира специфични филтри како идентификација на специфична продавница во трговскиот центар на пример. Ова партнерство се очекува да го подобри инвентарот на локации на Snapchat.
Монетизaциски дезинформации
По критиката за бројните сајтови со лажни новости по завршувањето на претседателските избори во САД, Facebook и Google, спроведоа политики со цел да ги намалат приходите од реклами со такви својства. Компаниите ќе ги избркаат лажните вести од ваквиот тип на сајтови од нивната мрежа за реклами. Но ниту една од компаниите не ги банираше ваквите новости но пронајде начин како да ги присили да пронајдат нови методи и канали за ваквите новости.
Лажирање на новости
Лажните новости онлајн одат често подалеку и од самите реални новости.
Амазон се подготвува за сезоната на празници со тоа што веќе ја поднесува својата прва тужба до своите корисници кои наводно пренасочуваат фалсификувани производи од неговиот пазар кон Блумберг. Овие активности доаѓаа само една недела откако Apple обезбеди влез на бројни лажни апликации за продавање преку филтерот за апликациска безбедност на продавницата. Минатиот месец, Apple исто така, го тужеше Амазон продавач тоа рече дека е давање на лажни производи на Apple.
Тука нема голем простор за оптимизам затоа што се работи за лажни налози кои немаат следлив идентитет на Интернет и кои постојано ќе креираат свои налози откако првичните ќе им загаснат.
Поддршка на подобри реклами
Квалитетот на рекламите сеуште продолжува да биде во фокусот. Новиот старт-ап за реклами Ad Lightning ќе им овозможи на дигиталните издавачи податоци и контрола која е потребна за да се менаџираат програмските рекламни креативи кои ќе обезбедат елиминација на рекламите кои го намалуваат прегледот на сајтовите и го оневозможуваат корисничкото искуство со цел максимизаирање на повратокот на инвестицијата..
Монетизациски воз
Поранешниот извршен директор на ChartBeat – Tony Haile го лансира Scroll, сервис за претплата кој ќе прибира новости од различни издавачи на едно место. Axel Springer, The New York Times и News Corp. веќе се едни од првите инвеститори но сеуште не прифатиле да учевствуваат во програмата. Овој сервис има намена да им помогне на издавачите да профитираат повеќе со тоа што ќе пронајде претплатници кои не сакаат да читаат новости само од еден издавач. Овој пример веќе го испроба Rupert Murdoch кој се веќе имапе обид да агрегира новости зад претплатнички сервис.