Перони и Ферари, два иконични италијански брендови, се обединуваат за нова кампања со Луис Хамилтон во главната улога – инспирирана од италијанската елеганција, луксуз и концептот за „убавиот живот“.
Со лансирањето на својата нова целогодишна кампања, насловена „The Italian Way“ („Италијанскиот начин“), безалкохолното пиво Peroni Nastro Azzurro 0,0% си постави за цел да ја слави страста, стилот и културата на Италија.
Во првиот видеоспот од кампањата следиме специјална испорака до најновиот член на тимот на Ферари во Формула 1, Луис Хамилтон. Сместен во идиличен италијански амбиент, краткиот филм ја доловува суштината на топлото италијанско гостопримство со шише безалкохолно пиво во кое уживаат возачите Чарлс Леклер и Луис Хамилтон.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција McCann London, одбележувајќи ја втората година од партнерството помеѓу Peroni Nastro Azzurro и Ferrari.