• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 30, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Со растот на популарноста на аудио технологиите, огласувачите се свртуваат кон звучно брендирање

17/01/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Зошто Visa, California Closets и други компании работат на звучно брендирање

Извор: Adweek

р е к л а м а

Звукот е моќна алатка која може да предизвика одредени спомени или емоции во нашиот мозок. Звукот е основна алатка на сите огласувачи кои користат џинглови за да се поврзат емоционално со потрошувачите, било на телевизија или на радио. Но, со зголемувањето на популарноста на новите аудио технологии како што се Amazon Echo или Google Home Assistant, кои од ден на ден стануваат сè повеќе дел од нашите животи, за брендовите станува сè поважно да ја креираат истата таа емоционална врска, но без слика, само со помош на звукот.

Тука во приказната влегува звучното брендирање, т.е. користењето на звук, песни или мелодии заради зајакнување на идентитетот на брендот.

Visa покажа дека звукот може да им влее сигурност на корисниците кога тие вршат финансиски трансакции, како и дека 81% од клиентите позитивно одговараат на Visа доколку вклучат звук или анимација во своето маркетинг или шопинг искуство. Имајќи го тоа во предвид, брендот го претстави својот нов, посебен звук во декември. По користењето на картичката Visa, без разлика дали во дигитална или физичка продавница, корисниците слушаат одредена мелодија, која означува безбедна и брза трансакција. 83% од испитаниците изјавиле дека новиот звук предизвикал позитивна перцепција за брендот.

“Имајќи предвид дека плаќањето станува многу поедноставно, а можеби и се` повеќе поврзано со искуствата и новите места, почнавме да размислуваме за тоа како брендот Visa може да се манифестира во формати кои се сосема различни од продавниците или дигиталнте веб страници“, вели Лин Бигар , директор за маркетинг и комуникации на Visa. Таа објаснува дека овие искуства и локации би можело да бидат вашиот автомобил, дом или вашите паметни уреди.

Но, Visa не е осамена во нејзината одлука да се фокусира на звучно брендирање, т.е.”користењето на звукот за зајакнувањена идентитетот на брендот”, како што тоа го опишува Одри Арбени, основач и извршен продуцент на агенцијата за звучно брендирање, Audiobrain. Овој звук може да биде некој џингл, или мнемоничен звук.

Во последниве месеци, стриминг платформата Pandora ја интензивираше својата работа со брендовите, вклучувајќи ја компанијата California Closets, со цел да развие звучни маркетинг кампањи со посебен акцент на тоа како брендовите размислуваат за звучниот идентитет.

“Денес, главната валута се гласот и звукот, а не екраните“, вели Лорен Нагел, креативен директор во Pandorа. “Мислам дека за многумина звукот на вашиот бренд е сè уште нешто споредно, но како што се движиме кон гласовното управување на светот, звукот станува се поважен“.

Така компанијата California Closets го зголеми капиталот преку зголемувањето на слушателите на подкасти и зголемувањето на стримингот, со помош на Pandorа. Компанијата ги претвори некои од своите ТВ спотови во аудио реклами, во прво време само со преземање на звучниот запис од ТВ рекламата, кои ги пуштале на радио, а потоа Pandora им помогна да го преиспитаат својот целокупен идентитет во звучното опкружување.

„Pandora додаде амбиентални звуци кои направија голема разлика во смисла на разбирање на приказната. Никогаш не размислував за тоа, но тоа навистина и дава живот на приказната – некој во рекламата вели дека ќе му дојдат пријатели во посета, а потоа ќе ги слушнете и пријателите во позадина “, вели Самара Тул, маркетинг директор на California Closets.

Таа тврди дека по пуштањето на овие прилагодени аудио-кампањи, нејзината компанијата бележи огромно зголемување на веб прометот, но не може да открие конкретни бројки. Напоменува дека брендот планира да развие аудио лого – нешто како познатиот звук на Интел или мелодијата на Мекдоналдс „I’m Lovin ‘It“.

Лорен Мекгваер, од музичкото студио Man Made Music, работи во светот на музиката повеќе од една деценија, а исто така се согласува дека за брендовите, сега е поважно од било кога да го вклучат звукот во нивните маркетинг миксови. “Ако музиката создава емоции, тогаш забележуваме зголемување на приврзаност за брендот, прифаќањето на брендот се зголемува, а тоа се метрички податоци кои директно влијаат на рентабилноста. Кога станува збор за сите искуства, брендовите сфаќаат дека емоционалната врска е поважна од кога и да е “, вели Мекгваер.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.