• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, June 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Содржината поддржана со реклами и понатаму е омилена во рестечкиот медиумски универзум

06/06/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Овој тип на содржина успеа да го задржи чекорот со драматичните промени во медиумскиот пејзаж и навиките на потрошувачите

И покрај се поголемиот број на медиумски содржини и речиси неограничената количина на содржини на располагање на потрошувачите, еден вид на содржина на која корисниците го трошат своето време остана прилично доследна – содржина поддржана со реклами, околу која потрошувачите и продолжуваат да гравитираат кога станува збор за нивните навики на гледање.

р е к л а м а

Според податоците на компанијата Нилсен, процентот на времето што возрасните во САД го поминуваат на содржини поддржани со реклами на сите платформи (на пр.ТВ, радио, паметни телефони, конзоли и таблети) во 2017 година изнесувал 86%. Овој број покажува релативно стабилен удел на овој тип на содржина, бидејќи податоците за 2002 година, кога ТВ и радиото беа доминантни канали, покажуваат дека овој тип на содржина имал речиси ист удел – 89%.

Она што е особено импресивно за оваа статистика е фактот дека со текот на времето, потрошувачите навики драматично се промениле со воведување на нови уреди и видови на потрошувачка на медиумите, но сепак, вниманието на содржината поддржана со реклами, одржала чекор со овие промени.

Додека 96% од американските домови поседуваат телевизија, други уреди полека достигнуваат сеприсутност. Иако стапката на пенетрација на компјутерите е забавена, овие уреди сè уште може да се најдат во 80% од домовите во САД со ТВ. Во меѓувреме, нивото на пенетрација на таблети и паметни телефони брзо се зголеми на 64% или 89%. Услугите на претплатичките видеа на барање (SVOD) ги надминаа нивоата на пенетрација на нивните претходници, DVR. Што се однесува до останатите понови платформи, околу две третини од домовите имаат уред поврзан со интернет, кој може да репродуцира содржина на ТВ-екран, вклучувајќи паметни телевизори, мултимедијални уреди и конзоли за видео игри.

Ангажманот со содржината поддржана со реклами и понатаму бележи силни резултати и покрај високите стапки на прифаќање за толку многу уреди, делумно поради тоа што времето кое потрошувачите го поминуваат со медиумите не остана исто. Поточно, времето кое потрошувачите им го посветуваат на медиумите е продолжено и се зголемило за повеќе од 25 часа во периодот меѓу 2002 и 2017 година. Времето кое се поминува на содржина поддржана со огласи, исто така, се зголеми и оддржува конзистентен однос во вкупното време поминато со медиумите, објаснува Нилсен.

Во вториот квартал на 2007 година, просечното време кое возрасните американци го поминувале со медиумите било нешто повеќе од 50 часа неделно. Во вториот квартал од 2017 година, овој број се зголемил на повеќе од 75 часа неделно, од кои речиси 65 часа биле потрошени на платформи поддржани со реклами. Од вториот квартал на 2012 година, просечното време поминато на телевизиски, радио и дигитални платформи со поддржани реклами се зголеми за повеќе од 15 часа, што претставува зголемување од 30% до 2017 година. Ако се погледне вториот квартал од 2002 година, тоа време е продолжено за 20 часа.

Иако конзумацијата на медиуми поддржани од реклами варираше во текот на изминатите 15 години, сепак е далеку подоминантна и поуспешна отколку што се мисли. Денес, содржината поддржана со реклами останува шампион во медиумската потрошувачка со променливи медиумски вкусови и навики на потрошувачите. Иако таквите модели на приходи постојат некое време, изгледа дека поседуваат разновидност и приспособливост неопходни за да бидат во чекор со крајно динамичниот и фрагментиран пејзаж. Ова ново време на медиумска потрошувачка им овозможува на маркетерите и огласувачите да стигнат до потрошувачите на повеќе начини од кога било досега и тоа со леснотија.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.