Конференцијата SoMo Borac за дигитален маркетинг, огласување и медиуми се одржува трета година по ред и ги собира имињата кои ја обликуваат индустријата и трендовите во сферата на дигиталните технологии, а организаторите најавуваат предавачи кои на гостите во своите излагања ќе им дадат конкретни совети од сопственото искуство.
Додека пријавувањето за натпреварувачкиот дел на најдобрите кампањи сè уште трае, организаторите го најавија првиот странски клучен говорник кој доаѓа од Pinterest. Јоин Кариган доаѓа од Даблин за да ѝ открие на публиката во Загреб на 24 октомври како Pinterest ги користи иновациите на вештачката интелигенција: „Интернетот ни донесе безброј начини да го најдеме она што го бараме, но некаде по патот исчезна радоста во купувањето. Во Pinterest таа радост ја враќаме – со помош на вештачката интелигенција развиваме подлабоко и пошироко визуелно пребарување и откривање содржини, создавајќи нови можности за брендовите да победуваат на пазарот“ – најавува Кариган. По повеќе од десет години работа во технолошки гиганти, со искуство во развој на деловни партнерства во повеќе од 40 земји ширум светот, Јоин ќе покаже како вештачката интелигенција го менува начинот на кој пребаруваме и откриваме содржини на интернет.
„Prvi glas“ на Telegram е првиот дневен поткаст во Хрватска, а за само неколку месеци стана најслушаниот новински поткаст во земјата. Секоја епизода брои околу 20.000 слушања, додека содржината на мрежите достигнува милионски прегледи. Филип Рауниќ, видео и аудио уредник на Telegram, во предавањето „Подкастот „Први глас“, како и зошто не пропаднавме?“ ќе открие како го постигнале тој успех, зошто поткастот го објавуваат веќе во 4:30 наутро и зошто верува дека Хрватска во 2026 ќе доживее вистински поткаст-бум.
Како брендовите можат да се поврзат со публиката создавајќи приказни кои се вистинити, искрени и запаметливи ќе објасни Шон Поропат, креативен директор и коосновач на Studio Sonda. Во своето предавање тој прашува дали брендовите на денешницата мора да бараат нови начини на соработка и обраќање до својата публика и преку седумте фази на проектот Designed by People на Studio Sonda ќе демонстрира како е возможно ефикасно да се поместуваат границите на традиционалната соработка помеѓу брендовите и публиката.
Искористете ја можноста за купување EARLY BIRD влезници, а до 30 септември пријавете ги вашите проекти во натпреварувачкиот дел на фестивалот. Сите новости околу овогодинешното издание можете да ги следите преку билтенот на SoMo Borac како и на Facebook, Instagram и LinkedIn.