SoMo Borac powered by Httpool, кој оваа година ќе се одржи по 11. пат, е позициониран како настан кој ја обединува дигиталната заедница и ги носи глобалните трендови во регионот. Многу експерти за дигитален маркетинг предвидуваат раст на популарноста на дигиталното надворешно огласување, па SoMo Borac одлучи од оваа година да го воведе како посебна категорија.
Категоријата Digital OOH ја нагласува важноста на дигиталното надворешно огласување во постојаната и кампањската комуникација, а ќе ги наградува кампањите што ве натерале да застанете на улица, додека шетате низ градот или во трговските центри, на кои долго време сте го задржале погледот или сте имале интеракција со содржината на големиот екран. Ваквиот пристап на огласување бара креативност, продукција и внимание, со оглед на тоа што се работи за содржина која е постојано вклучена во текот на целиот ден, а дополнителен напор се вложува во остварувањето на интеракција со публиката.
„Digital OOH е огласувачка алатка која всушност некако го комбинира најдоброто од двата света – дигиталниот и физичкиот. Има силен досег до целната публика, а всушност, малку луѓе од пошироката публика се меѓу првите кои размислуваат за него кога ќе се спомене дигиталниот маркетинг. Затоа одлучивме да посветиме посебна категорија на овој широко распространет огласувачки канал и да им дадеме можност на регионалните експерти да покажат како го користат дигиталното надворешно огласување“ – објаснува Ружица Врдољак Личина, извршна директорка на наградите SoMo Borac.
IAB Croatia, хрватскиот огранок на IAB Global Network, неодамна подготви Упатства за дигиталното надворешно огласување, прв документ на домашниот пазар кој вклучува информации за форматите, планирањето и закупот, како и најдобрите практики на дигиталното надворешно огласување.
Хрватската компанија Go2Digital е синоним за успешно надворешно огласување во Хрватска како најуспешна компанија во оваа област, а Деан Удатни, маркетинг директор на Go2Digital рече:
„Според истражувањето на HURA AdEx, пазарот за дигитално надворешно огласување расте веќе осум години и зазема водечка улога во секторот на надворешно огласување, револуционизирајќи ја индустријата преку иновации. Дигиталното надворешно огласување ги комбинира најдобрите аспекти на дигиталниот и физичкиот свет, создавајќи исклучително моќна маркетинг алатка. Во Хрватска, дигиталното надворешно огласување постигнува исклучителна ефикасност што може да се спореди со најразвиените земји во светот. Во последниве години се реализираа извонредни креативни проекти во областа на дигиталното надворешно огласување, привлекувајќи го вниманието на европските и меѓународните експерти. Секоја награда што ја добиваат овие проекти привлекува внимание и помага да се забрза развојот и растот на пазарот за дигитално надворешно огласување. Драго ми е што SoMo Borac ја препозна важноста на дигиталното надворешно огласување и го воведе како нова, посебна категорија“.
Овогодинешното издание на SoMo Borac подготвува бројни новитети, а сите новости за доделувањето на најважната дигитална награда во регионот можете да ги следите преку билтенот на SoMo Borac, на официјалната веб-страница и на социјалните канали на Facebook, Instagram и Linkedin.
SoMo Borac е водечки настан за дигитален маркетинг во регионот, централно место за размена на знаење и најнови трендови. Додавањето на наградата за дигитално надворешно огласување (DOOH) од оваа година е голем чекор напред. Во последниве години во Хрватска беа имплементирани исклучителни проекти на дигитално надворешно огласување, привлекувајќи го вниманието на европските и меѓународните експерти.