Францускиот автомобилски бренд Citroën ја претстави новата кампања за SUV моделот C5 Aircross, која едно обично возење го претвора во надреален сон.
Во режија на Фредрик Бонд, филмот следи човек заробен во повторувачки сон, исполнет со џиновски градинарски џуџиња, лебдечки филџани и други фантастични слики – сè додека не го сретне новиот C5 Aircross, толку удобен и елегантен што изгледа нереално.
Во внатрешноста на автомобилот, сонот продолжува: пространиот ентериер, напредната технологија за удобност и современиот дизајн создаваат чувство на совршена хармонија. Приказната завршува со пораката „Сон, кој стана реалност“, нагласувајќи дека новиот C5 Aircross ја претвора замислата во нешто опипливо.
Кампањата продолжува и на социјалните мрежи, каде што кратки видеа ги истакнуваат главните карактеристики на автомобилот – просторот, удобноста и технологијата, претставени низ филмски јазик. Таа претставува и продолжение на традицијата на Citroën за забавно и разиграно раскажување приказни, видено во претходните кампањи „The Alien“ и „The Hunt for Hibernation“.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција BETC Paris и продукциската куќа Very Content.