• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Совети за дигитален маркетинг: ”Kакви содржини да споделувате со својата целна публика ?”

18/10/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Социјалните медиуми не се како и останатите традиционални медиуми, па затоа и традиционалниот маркетинг пристап потребно е да го прилагодите за овој вид на медиум.

Формулата за успех е функција од правење на соодветниот избор на социјален медиум/медиуми каде ќе ги насочите своите активности, соодветно таргетирање, влог во платени реклами и секако квалитетна содржина.
Оваа формула ќе креира органска интеракција со вашите фанови на долг рок.

Што очекува од вас вашата публика ?
Наједноставниот одговор би бил дека Вашата целна публика очекува да споделувате објави од незин интерес!
Кој е тој интерес?
Одговорот на ова прашање изгледа комплексен, но всушност се содржи во само еден збор- АНИМИРАЊЕ.
Кога ја анимирате вашата целна публика таа ќе ве следи и ќе се вклучи во интеракција со вашите содржини.

р е к л а м а

Публиката на социјалните медиуми има потреба да биде анимирана и забавувана, а не да чувствува ‘’притисок’’ дека нешто се обидувате да и продадете.
Да, целта на секој бренд е да ја зголеми својата продажба, но начинот на кој тоа треба да се прави е потребно да биде ненаметлив и суптилен и стратегиски подготвен. Кога пласирате постојано продажба без некоја содржина која ќе го анимира следбеникот вие правите голем ризик следбениците да ја напуштат вашата страница или да не реагираат на вашите идни објави наместо да продолжат интензивно да ја следат и да започнат било каква интеракција.

Што е потребно за да ја анимирате вашата публика, каков тип на содржини може да ја поттикнат интеракцијата со следбениците?

1. Јасно дефиниран визуелен пристап кој во целост ќе ја раскаже приказната за вашиот бренд!
Визуелното опфаќа повеќе категории на содржини од: фотографии, дизајнирани слики, видео содржини, анимации, натписи на блогови со наслови кои ќе го задржат вниманието…
Кога на прв поглед визуелно на корисникот му прикажете одредена содржина таа треба да е јасна, недвосмислена, забавна, не премногу долга, а во исто време и информативна.
%d0%b1%d0%bb%d0%b5%d0%ba
Грешката на BlackBerry на следната објава е прогласена за ‘’утка на годината’’.
Оваа објава на Twitter за брендот генерираше голема интеракција со следбениците но во негативна конотација.

Дали успеавте да забележите зошто?
Брендот сака интеракција на својата фан страница, а одговорните лица за маркетинг ја споделиле објавата од iPhone.
Ова често се случува и на наш пазар но во поинаков формат.

2.Прославувајте важни датуми со своите фанови.

%d0%b1%d0%b8%d1%86
За денот на жената BIC познатиот бренд на жилети ја објави оваа фотографија со изреката:’’ изгледај како жена,однесувај се како дама, размислувај како маж и работи како шеф’’. Многу од следбениците на брендот видливо навредни   изјавија дека се навредени од конотацијата на оваа изрека која не се однесува на генералната женска публика. BIC испроба техники да ја оправда оваа објава како изрека симната од бизнис блог, што привлече уште поголеми негативно внимание поради неавтентичност за на крај повеќе пати да се извини за грешката.

Изреките често се користат во објавите на содржини на социјалните медиуми од страна многу големи брендови, па и наши брендови, кога веќе напоменавме ја користат оваа практика за анимирање на фановите.

 Дали оваа практика е забавна?
Би рекле дека е безбеден и веќе од одамна виден пристап!

3. Уникатен и креативен пристап.
Многу често  брендовите знаат да ги позајмуваат туѓите содржини, и тоа не само од својата конкуренција туку и од познатите брендови на пазарот и да ги етикетираат како свои. За таа цел препорачуваме  да користите поголема креативност во своите објави.

Креативното отскокнување од стандардните содржини кои се објавуваат на социјалните  медиуми не секогаш може да донесе позитивни критики. SuperGurl  е само еден од брендовите кои кампањата за Black Friday распродажба ja донесе на едно ново ниво – но не во позитивна конотација.
black
”Rape us now” копчето како замена на Shop now како и графиката на фотографијата од кампањата предизвика бурна реакција кај следбениците на социјалните медиуми кои не само што се чувствуваа навредени, чувствуваа и директен напад на нивните вредности на повеќе нивоа.

3. Едукативни објави и совети.
На социјалните медиуми корисниците бараат забава и излез од секојдневието, сакаат да прочитаат и видат нешто ново, нешто забавно и корисно за нив.
gledajte-go-nasiot-brend
Објави од типот: ‘’испробајте го најдобриот производ на пазарот, нашиот квалитет е најдобар, купете го сега нашиот производ чудесно ќе го ‘’стопи ’’ вишокот на масни наслаги од вашата половина за само 10 дена… , не се најдоброто решение со кое постојано ќе пробувате да го намамите корисникот.

За да ве следат корисниците информирајте ги за своите  производи/услуги, нека не изгледа дека им продавате, помогнете им да се информираат подобро за нив.

4. Внимавајте како го презентирате својот бренд  на социјалните медиуми
Ова е точка на која сакам да обрнете големо внимание – вашиот бренд не може да биде СЕ на социјалните медиуми!
Доколку другите брендови објавуваат совети за здравје не следете го нивниот пример доколку истите не соодејствуваат со вашиот бренд.
nutela
Покрај соодветното етикетирање , на социјалните медиуми не обидувајте се да пишувате за здравствени бенефиции од користење на производот доколку не се докажани и поткрепени со научни факти.

Nutellа обидувајќи се да го прикаже својот производ како поздрав од останатите заработи казна од 3милиони долари за доведување до заблуда на своите потрошувачи.
На прв поглед ваквите содржини нудат одредено искушение, но кога веќе сте поставиле такви превисоки очекувања за својот производ и услуга и кога тие нема да ги задоволат сите очекувања, желби и потреби на потрошувачот кога тој веќе еднаш ќе го проба производот тогаш подложни сте на негативни критики.

5. Организирање на натпревари
Ова е одличен начин на кој можете да ја зголемите вклученоста на фановите, да придобиете нови фанови и зголемена видливост.
Во овој дел добро е повремено  (еднаш месечно или два до три пати квартално) да наградувате одреден број на фанови со симболични подароци од својот бренд (се разбира),  со цел да ги поттикнете да се ‘’борат’’ кој ќе го добие производот и воедно да имаат можност да го испробаат.

Наградните натпревари оптимално е да траат до 7 дена , формулирајте ги на начин на кој сметате дека е потребно и јасно нагласете кој е условот за прогласување победник/победници.
Како награда исто така може да биде и попуст од 20% или да речеме 50% на некој од вашите производи доколку се работи за поскапи производи секако.

Во овој дел би нагласила добар  и едноставен пример за награден натпревар и лош пример за награден натпревар.

Добар пример вклучува ангажман на корисниците,нивна активна вклученост и забава кои резултираат со зголемена видливост и чувство на блискост со брендот.
Наједноставен начин е да ги поттикнете фановите да ги користат вашите производи. Креирајте фото натпревари со фановите и вашите производи кои ќе евоцираат позитивни чувства  од користењето на производот кај нив како примерот на GoPro.
%d0%b3%d0%be-%d0%bf%d1%80%d0%be
Одлична фотографија за понатамошни содржини зар не?

Лош пример:
Heinz пред некоја година организираше награден натпревар каде услов за учевство и регистрација за натпреварот беше да се скенира QR кодот на пакувањето која иницијално води до нивната веб страница.

%d1%85%d0%b5%d0%b8%d0%bd%d0%b7
Веб страницата поврзана со наградниот натпревар по самиот крај на кампањата им истекла па доменското име наскоро било закупено од  Fundorado, Германски порно сајт. Корисниците кои продолжиле да ги купуваат пакувањата со кечап скенирајќи ги QR кодови долго по натпреварот остро го критикуваа брендот за оваа грешка и недоволната ажурност.

6. Бидете забавни!
Луѓето сакаат повремено и малку хумор кој ќе се поврзе со нивното секојдневие, во содржините кои ги гледаат и читаат (како во објавата на брендот за хигиенски марамчиња.)
%d1%82%d0%be%d0%b0%d0%bb%d0%b5%d1%82%d0%bd%d0%b0-%d1%85%d0%b0%d1%80%d1%82%d0%b8%d1%98%d0%b0

7. Информирајте ги за своите активности како компанија.
Зборувајте и за своите признанија, но на ненаметлив начин.

%d1%80%d0%b8%d1%81

8. Дозволете сликата да ”зборува” доволно за себе, не трудете се премногу да ја објаснувате и не користете премногу симболи. Корисниците на социјалните медиуми само “скенираат“ содржини!
chasovnik


9. Користете реални фотографии и автентични кратки видеа со производите кои се дел од вашиот бренд.

Истите stock слики од Интернет повеќе брендови ги користат за рекламирање на своите производи.
Доколку сакате да бидете различни користете свои фотографии , овој чекор ќе обезбеди поголема автентичност на вашите содржини.
koka-kola

10. Корисниците се новите бренд амбасадори кои ја креираат реалноста на приказната на вашиот бренд.
Кога корисниците споделуваат со вас слики од користењето на вашите производи тогаш тие прават препорака за производот споделувајќи го корисничкото искуство. Славните личности на социјалните медиуми имаат кредибилитет и влијание кога ќе се фотографираат со обувки на пример од некој бренд (како подолниот случај на брендот Skechers), но затоа пак кредибилитет уживаат и  oбјавите наобичните фанови. Колку повеќе фотографии и позитивни критики имате од фановите толку подоверлив им изгледа вашиот бренд на останатите корисници на полето на социјалните медиуми.

%d1%81%d0%ba%d0%b5%d1%87%d0%b5%d1%80%d1%81
Извор: https://www.instagram.com/p/BLg65eWjd0P/?tagged=skechers

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.