• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Современи жени: моќна група која инвестира, се вклучува и влијае врз другите

19/03/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Брендовите и организациите кои сакаат да стигнат до овие свесни потрошувачи имаат повеќе опции од кога било досега

Што ако лесно можете да достигнете до динамична публика која е влијателна, образована, претприемачка и посветена на континуираниот раст на општеството? Сè повеќе, таа движечка сила се жените. Само во САД, жените сочинуваат нешто повеќе од половина од населението, а управуваат со над 39 трилиони долари. Тоа значи дека тие се задолжени за 30% од светското богатство, а оваа бројка продолжува да расте.

р е к л а м а

Истражувањето на Нилсен за однесувањето на потрошувачите им овозможува на огласувачите да се поврзат со жените, да го слушнат нивниот глас и да дознаат повеќе за нивните секојдневни навики за конзумирање на медиуми и модели на купување. Разбирањето на нивното однесување е клучно за издавачите и брендовите кои сакаат да креираат содржини кои ќе ја привлечат таа моќ на жените за промена на пазарите.

Жените од сите возрасти и етнички групи создаваат препознатливи вредности и приоритети во светот на потрошувачката. Мултикултурните жени се особено свесни потрошувачи, и ги поддржуваат брендовите и компаниите кои се грижат за животната средина, заедницата, семејството и здравјето. Всушност, според истражувањето на Нилсен во САД, 58% од афроамериканските жени велат дека се подготвени да платат повеќе за производ кој е безбеден за животната средина, а 62% од латиноамериканските жени се согласуваат со изјавата дека купуваат врз основа на квалитет, а не цена. 86% проценти од азиско-американските жени се согласуваат со тврдењето дека тие секогаш бараат нови начини да живеат поздрав живот.

Брендовите и организациите кои сакаат да стигнат до овие свесни потрошувачи имаат повеќе опции од кога било досега. Жените се одлични потрошувачи на видеа, интернет и радио, а се` повеќе се занимаваат со медиуми и технологија. Според извештајот Total Audience Report на Нилсен за вториот квартал на 2017 година, возрасните американци консумираат речиси 76 часа содржина неделно на сите екрани и уреди. Поголемиот дел од времето сеуште го посветуваат на традиционалната телевизија во живо, но моменталните трендови покажуваат дека потрошувачите трошат се` повеќе време со дигиталните уреди, особено жените. Радиото, исто така, е доста популарно кај жените, бидејќи поминуваат речиси два часа дневно слушајќи радио. Во вториот квартал од 2017 година, е забележано дека жените на возраст над 18 години, конзумираат содржина повеќе од 11 часа дневно на сите уредите – од ТВ до паметени телефони.

Меѓу жените на возраст над 18 години, традиционалната телевизија во живо, останува најголемата компонента во нивната медиумска потрошувачка, со просек од 4 часа дневно поминати гледајќи го овај медиум. Од 2015 година до денес, оваа демографска група постојано троши просечно околу 30 минути на ден со time-shifted телевизиски платформи.

Nielsen_Newswire_March2017

Локалните вести се клучот за интеракција со мајките

Двигателите кои стојат зад начинот на кој жените го распоредуваат своето време и внимание, мора да го земат во предвид нивниот животен период и искуството. Најдобар пример се мајките во САД и нивната потрошувачка на вести на дневна основа. Маркетерите веќе долго време ги препознаваат мајките како моќен сегмент на општеството, а новите производи и кампањи постојано ге развиваат имајќи ги во предвид мајките.

Но, кое е најдоброто време да дојдете до мајките преку локални вести?

Па, сето тоа зависи од тоа дали тие се вработени или домаќинки. Бидејќи тие имаат различни распореди и начин на живот, нивната потрошувачка на локални вести се разликува врз основа на тоа каде се наоѓаат во текот на денот.

Според изваштајот Local Watch на Нилсен, на работните мајки отпаѓа поголемата гледаност на утринските вести (58%) и доцните вечерни вести (52%), бидејќи најчесто работат во текот на денот. Од друга страна, мајките кои остануваат дома,  ги следат вестите на пладне (61%) и рано навечер (57%) и поминуваат многу помалку време слушајќи вести во утринските часови. Овие мајки не вршат интеракција со медиумите на ист начин, давајќи им на огласувачите одлична можност да допрат до нив, имајќи ја во предвид разновидноста на нивните распореди и начин на живот.

Жените играат активна улога во дигиталниот и традиционалниот медиумски простор. Со промената на медиумскиот пејзаж, тие исто така се прилагодуваат на новиите промени, со користење на нови форми на технологии за секојдневно купување. Овие навики укажуваат на потребата на маркетерите да знаат како и каде да стигнат до нив.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.