• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Шпаркасе и Goclick ја лансираа првата Gmail (GSP) кампања во Македонија

02/06/2015
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Gmail Sponsored Promotions (GSP) е најнова форма на Google огласување, со која се овозможува да допрете до повеќе од 500.000 Gmail корисници. Се повеќе компании ширум светот стануваат свесни за предностите кои ги нуди GSP огласувањето во однос на таргетирањето на потенцијалните купувачи.

goclick 1
Прикажување на GSP огласот на различни уреди (лаптоп, таблет и мобилен телефон).

GSP огласот се појавуваат во табот promotions во рамките на вашиот Gmail и изгледаат сосема идентично како секој друг мејл, но со ознака дека се работи за реклама. Познато е дека вообичаена рутина на секој корисник на мејл е секојдневно проверување на неговите дојдовни пораки. Сега со помош на GSP вие можете да пристапите до Gmail користиците на сосема едноставен начин со широка лепеза на методи на таргетирање. Рекламата е достапна на сите уреди (PC, мобилни, таблети…), што значи дека опсегот е целосен.

goclick 2 goclick 3

р е к л а м а

(изгледот на GSP огласот на Шпаркасе банка)

Со клик на GSP огласот се отвара мејл во форма идентична на newsletter*, кој е поврзан со одреден landing page (со вашата веб страница). Следните можности кои им стојат на располагење на корисниците кои ќе го добијат вашиот GSP оглас се следните:

  • Save to inbox – огласот може да биде сочуван како и секој друг мејл;
  • Dismiss – корисниците имаат можност да го стопираат повторното појавувањето на огласот;
  • Forward – корисниците имаат можност да го препратат мејлот на своите пријатели.
goclick 4
Форма на GSP огласот на Шпаркасе банка

GSP огласуваето ви нуди на располагање најразлични методи на таргетирање:

  • Географско таргетирање врз основа на IP адресата (земја или град);
  • Јазик;
  • Област – таргетирање на корисници според одредена област, што често подразбира дека тие се на посебна мејл листа.
  • Таргетирање според клучни зборови – таргетирање на корисниците според одредени клучни зборови
  • Таргетирање според интерес – таргетирање според интересите на корисникот на мејлот;
  • Демографско таргетирање – години и пол;
  • Таргетирање според работно место – се таргетираат корисниците според нивниата работа;
  • Таргетирање според мејл листа – компанијата огласувач може да одреди мејл листа за таргетирање на потенцијални купувачи;
  • Таргетирање според онлајн набавки – се таргетираат корисници според извршени онлајн набавки;
  • Таргетирање според уред – спроведената кампања може да ги таргетира сите уреди, десктоп, IOS и Android;

GSP огласите се плаќаат според принципот Cost-Per-Click. Тоа значи дека плаќате само кога  некој ќе кликне на вашата реклама (реклама во инбокс). Отткако ќе се отвори мејлот (newsletter), сите понатамошни нивни активности (споделување, клик на веб сајтот, препраќање на рекламата…) се бесплани.

Кога споредуваме резултатите помеѓу GSP и display network, перформансите се многу подобри од класична GDN кампања. CTR се надминува за повеќе од 300%, а во исто време се постигнува многу низок CPC (поделено со 2 во споредба со класична GDN кампања). Врз основа на спроведената кампања забележивме дека не само што постои голема интеракција со веб страната, туку корисниците од таргетната група реклама од Шпаркасе банка ја препраќаат, па дури и ја сочувуваат за да ја проверат подоцна.

Како резултат на тоа може да се заклучи дека Gmail Sponsored Promotions претставува нова форма на ефективно таргетно онлајн огласување во рамките на Google платформата, при што огласните кампањи се изведуват врз основа на однесувањето на Gmail корисниците и нивните извршени онлајн набавки. Вакво специфицирано таргетирање означува дека всушност можете да таргетирате кого и што сакате.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.