Италијанскиот бренд за апарати за кафе и апарати за домаќинство De’Longhi започна нова глобална кампања со цел да ја подигне својата комуникација на повисоко културно и емоционално ниво. Кампањата го претставува актерот Бред Пит во главна улога на спот режиран од оскаровецот Таика Ваитити.
Новата реклама, со наслов „The Perfetto Instructions for Use“ („Совршените упатства за употреба“), е прва изработена од новата креативна агенција на брендот, Lola MullenLowe. Наместо класична презентација на производ, спотот нуди наративен пристап со концептот: „It’s not just perfect. It’s Perfetto“ („Не е само перфектно. Тоа е Perfetto“), истакнувајќи ја разликата меѓу техничката совршеност и културната емоција.
Во рекламата, Пит со хумор ги толкува упатствата за користење на кафемат од De’Longhi, со што за првпат во оваа соработка со брендот ја покажува својата духовита страна. Гласот на италијанскиот актер Рикардо Скамарчио ѝ дава дополнителен шарм и автентичност на нарацијата.
„Оваа приказна е создадена со воздржаност, вештина и јасна намера,“ изјави Томас Остиглија, креативен директор во Lola MullenLowe. Според него, целта е производот да се претвори во културен симбол преку емоција, елеганција и хуман допир, а ангажманот на Ваитити и новата улога на Пит ја обезбедиле таа свежина и оригиналност.
Со оваа кампања, De’Longhi се обидува да го редефинира својот имиџ, прикажувајќи го кафето не само како дневен ритуал, туку и како дел од културно искуство. Комбинацијата на светски познат актер, иновативен режисер и суптилно чувство за хумор создава реклама што остава силен и траен впечаток.