Бизнисите даваат неброени илјадници а и милиони евра за добротворни цели секоја година.
Покрај тоа што овие донации се често направени со навистина несебични намери, да бидеме реални, Понекогаш целта е да се здобие благо-наклоноста на потрошувачите.
Наоѓањето на баланс помеѓу правењето позитивен ПР и едноставното донирање за вредни цели во име на корпоративната опшествена одговорност не е секогаш лесно.
Во екот на трагедии, се одвива вообичаена сцена: Корпорациите донираат моќно за каузата. Корпорациите потоа издаваат соопштение до медиумите во кое велат дека нивните срца (и долари) се до жртвите.
Дали е тоа навистина ефективно како ПР “игра“?
Едно ново истражување од Aflac вели дека организациите кои донираат споредично нема да го зголемат угледот на својот бренд. Погледнете ги овие заклучоци извлечени од истражувањето:
- 81% од потрошувачите е поверојатно дека ќе купат од корпорации кои имаат активни филантропски напори во текот на целата години наспроти само во време на трагедии.
- 86% од потрошувачите се повеќе склони да купуваат производи и услуги од етички компании.
- 69% од потрошувачите е поверојатно да купат акции во компанија коеја е добро позната по своите етички стандарди.
- 92% од милениумците е поверојатно да купуваат производи или услуги од компании кои се етички.
- 82% од милениумците (и 68% од лицата над 35 години) сакаат да работат за организации кои се пропознатливи по своите етички и опшествено одговорни напори.
Ако вашата организација се двоуми кој тип на добротворни донации носи најмногу наклоност, потрошувачите го рангираат здравјето на децата како број 1.
Јасно, етичките практики и филантропски менталиет се важни за потрошувачите. Најзначајниот заклучок на истражувањето е дека тоа мора да биде направено на правилниот начин – и не само преку еднократка донација.