• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Spotify и iHeartMedia започнаа со таргетиран адвертајзинг базиран врз музички вкусови

20/04/2015
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Што кажуваат вашите навики за слушање музика за Вас? Тоа едно од најважните прашања што дигиталната музичка индутрија си го поставува додека развива нова технологија за таргетиран адвертајзинг.

Најголемите играчи како Spotify, iHeartMedia и Pandora развиваат технологија што ќе им сервира реклами на слушателите, и сите гледаат вредност во таргатирање базирано врз музички вкусови. Еден слушач кој следи рок станица се вклопува во еден профил за iHeartMedia. Претплатник кој има пуштено микс за вежбање му дава на Spotify еден потрошувачки профил кој може да биде таргетиран од маркетерите во реално време.

radio-ipad-hed-2015

р е к л а м а

Музичките платформи се во средината на градењето рекламни машини кои ќе ја искористаат оваа богата база на податоци. Оваа недела, Spotify започна со таргетирање на плејлисти кои групираат слушатели со сличен вкус за огласувачите. Претходно овој месец, iHeartMedia започна со програмиран закуп на радио реклами, групирајќи повеќе локални радио станици за да акумулираат еден национален reach.

“Користејќи ја музиката како прокси, Spotify има добар увид во тоа што прават луѓето” рече Џеф Левик, генерален бизнис директор на Spotify.

И покрај тоа што iHeartRadio и Spotify држат различни подрачја во индустирјата (првите се поблиску до традиционалното радио), и двете покажуваат дека музичката индустирја мисли нови начини како да остварува приход во дигиталната ера. Минатата година, за прв пат, дигиталната музичка продажба ги надмина CD-ата.

Spotify има над 60 милиони претплатници, од кои 45 милиони пристапуваат на бесплатното ниво на сервисот кое генерира приход од реклами.

Музичкиот сервис има 1.5 милијарди плејлисти кои нудат кориснички insight, така што брендовите “можат да таргетираат кориснички намери, не имплицирани намери, не согледувани намери, туку вистински намери”, додаде Левик.

Spotify разви и технологија за секвенционално испраќање пораки, која следи кога некоја маркеинг порака е служена и на кого, така што брендовите знаат кога корисникот ја примил рекламата.

Левик истакна и дека просечниот корисник на Spotify слуша 148 минути музика на ден преку различни уреди, и дека технологијата за секвенционално испраќање пораки им овозможува на огласувачите да ги ‘погодат’ потрошувачите кога се префрлаат од телефон на таблет.

Во меѓувреме, iHeartRadio развива технологија со која таргетираниот адвертајзинг ќе го направи полесен. Новата програмска платформа им овозможува на брендовите да градат публика преку илјадници земни радио станици.

Долгогодишниот ветеран во индустријата и CEO на iHeartMedia, Боб Питман изјави дека компанијата се обидува да го пренесе дигиталното рекламирање на купување радио простор.

“Радиото беше, пред години, првиот медиум кој вистински сегментираше и таргетираше” рече Питман, бидејќи радио станиците услужуваа специфична публика. Меѓутоа, постоеше проблем во димензиите, и огласувачите не беа во можнот да допрат до мас-публика.

Сега, наместо правење договори со 150 поединечни станици, iHeartRadio со својата програмска платформа им овозможува на огласувачите да ги купат сите заедно, додаде Питман.

Дигиталната радио компанија исто така им овозможува на огласувачите да ги користат податоците кои ги имаат собрано за своите клиенти, така што ќе можат да таргетираат со нивните реклами кон луѓе кои ги познаваат или кои имаат слични дигитални ‘стапалки’.

“Радиото е најмалку монетизираниот од сите големи медиуми”, рече Питман, истакнувајќи дека со подобри мерења, огласувачите би се убедиле да одвојуваат повеќе пари тука.

Соопштенијата од двата големи играчи дојдоа како одговор на програмата за програмиран закуп на Пандора. Минатата недела, дигиталниот радио пионер најави нови алатки за таргетирање кои ќе им овозможуваат на брендовите да допираат до публиката со поголема прецизност.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.