После првите чекори на Марс, Schweppes се сретнува со марсовската цивилизација
Брендот за безалкохолни пијалаци Schweppes ја продолжува својата „вселенска“ кампања со две нови епизоди посветени на два нови пијалаци – Schweppes Agrumes и Schweppes Ginger Beer.
Во втората епизода, астронаутката Ава се среќава со марсовската цивилизација и им го претставува Schweppes Agrumes како дел од традиционална размена на дарови. Додека марсовскиот амбасадор ѝ подарува на Ава нешто највредно на Марс – капка од „Златото на Марс“, Ава му го нуди својот најдраг пијалак: шише Schweppes Agrumes, суптилна мешавина од четири вкуса на цитрус.
Третата епизода нè води во топлината на еден интимен момент меѓу нашите протагонисти – нивниот прв романтичен состанок – како одраз на интензитетот на Schweppes Ginger Beer со неговите пикантни ноти.
Преку овие филмски приказни, Schweppes нè потсетува дека дури и на Марс, најдобрите моменти во животот се создадени за да се вкусат – исто како што се ужива во освежителниот вкус на Schweppes Agrumes и интензитетот на Schweppes Ginger Beer.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција TBWA\Paris и продукциските студија Ridley Scott Associates и Wilders. Спотовите се режирани од Сузана Вајт.