• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Што брендовите треба да знаат за иднината на агенциите?

03/04/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Агенциите на иднината треба да бидат обликувани со помош на професионален тренинг и промени во насока на нови приспособени работни практики.

Што иднината им донесува на маркетинг агенциите?
Ова е значајно прашање чиј одговор зависи од бројни фактори како технолошките промени, притисоците на маргините и потесните временски ограничувања кои влијаат на тоа агенциите да започнат да го променуваат начинот на кој работат.
Кога станува збор за агенциите, ‘’на масата’’ за разгледување може да се најдат оперативните модели па дури и пристапот кон талентираните професионалци.

Овие и други прашања се дел од истражувањето прикажано во најновиот извештај наименуван како ‘’Иднината на агенциите’’ креиран од IPA базиран на серија на итервјуа со маркетинг професионалци.
Едно од најважните прашања во истражувањето е потенцијалниот конфликт помеѓу системите и емпатијата во рамките на агенциите и како таа динамика може да ја обликува иднината. Извештајот нагласува како агенциите може да им понудат вредности на клиентите преку апликација на ‘’системи’’ (податоци, технологија, техничка поддршка како и емпатиските квалитети вклучувајчи ја во нив и креативноста).

р е к л а м а

“Емпатиските системи не се бинарен избор за агенциите ‘’ – покажува извештајот.
Испитаниците постојано ја нагласувале потребата агенциите да имаат одредено ниво на свесност и разбирање и воедно да размислат подобро како овие две различни динамики да ги прилагодат во една иста насока со цел да креираат предлози и да се позиционираат.

Обединувањето на системите и емпатијата
Извештајот сугерира дека веќе постојат доволно докази за обединетоста на овие два квалитети преку бројните спојувања на консултантските агенции -специјализирани за системи и креативните агенции – специјализирани за професионални услуги.
Еден од примерите за ова е примерот со Accenture која ги откупи компаниите Fjord и Karmarama, како и спојувањето на Deloitte и Heat. “Во исто време агенциските холдинг компании ги користат своите насобрани податоци и експертиза од областа на технологиите за да ги комбинираат со нивните кративни способности.
“WPP се насочени кон купување на технолошки компании од областа на рекламите и постанува нови технолошки единици во Group M фокусирани на достапност на сите медиуми. Publicis го купи SapientNitro и го спои со Razorfish. Левата и десната страна на индустријата се соединуваат. Ова е динамиката која ќе ја обликува иднината на агенциските способности.”


Amelia Torode, поранешниот шеф на стратегии во TBWA\London како говорник на AWE панелот, кажува дека поголемиот број на традиционални агенции строго се насочени кон емпатија. Остварувањето на балансот со системски предводени способности се овозможува со помош на тренинг и професионален развој. Во оваа насока, таа верува дека многу од агенциите се неуспешни.
“Агенциите треба да размислат и да вложат во професионален тренинг. Доколку агенциите тоа не го направат, истите ризикуваат да ја изгубат битката со консултатантите кои вистински инвестираат во тренинзи.’’
Torode исто така предвидува дека агенцискиот свет ќе се соочи со напуштање од страна на професионалците во текот на следните 5-10 години затоа што талентираните индивидуалци ќе се обидат да излезат од големите пренатрупани агенциски структури притоа избирајќи сопствени проекти како фриленсери.

Агенциите треба да испробаат нови оперативни модели со цел полесно да им биде клиентите да ги купат нивните услуги.
“На оние паметните им е преку глава од политиките на големите агенции и сметам дека нивните очи веќе се отворени’’ додава Torode.
Во соработка со различни стратегисти како и развивачи на апликации може да се развијат нови начини на работење кои ќе се чувствуваат како дел од новата ера. Многу од агенциите беа создадени во минатиот век.”

Нови оперативни модели

Компанијата Safestore радикално се повлече од своите врски со агенциите затоа што не беше задоволна од начинот на функционирање на постоечките модели. Минатата година компанијата создаде нови in-house улоги како дигитален директор и content менаџер – со цел да не се потпира повторно на агенциите.
Еден од примарните таргети на Safestore за 2017 е да донесе се што може во свои рамки. Кампањите, PR-от комплетно се извршуваат во рамките на компанијата а компанијата започна да креира и видео содржина со повремен ангажман на надворешни соработници (фриленсери).
Tiffiny Franklin, извршен директор за дигиталaлни кампањи веќе гледа многу поголеми резултати за само дел од трошоците. Една од најголемите причини за промена на начинот на работење на Safestore беше недостатокот на разбирање на неговиот бизнис модел од страна на агенциите и несоодветната презентација пред потрошувачите.
“Safestore не е лесен производ и треба да се разбере со цел да се прикаже соодветно’’ кажува Franklin. “ Октивме дека многу од агенциите се обидуваа низ креативни кампањи да искористат пристапи кои функционирале за нивните клиенти со цел да го прикажат и Safestore. Но концептот на оваа компанија сосема не одговара на B2B односите кои ги имаат другите брендови.Агенциите треба да понудат подобри пакети и поддобра вредност за инвестираните средства“

Иако веќе не соработува со голем број на агенции, Safestore пронајде начин да преговара околу SEO услугите за кои сеуште бара помош од дигитални агенции. Chrissie Saunders, која се приклучи на компанискиот тим од минатата година кажува дека агенциите треба да покажат поголема флексибилност во своите договори со клиентите.
“Мислам дека агенциите сега сфаќаат дека поголем број на клиенти се наоѓаат во иста позиција како и Safestore и дека мораат да се пофлексибилни со своите лојални клиенти и да кажат “Ок, не треба да го земете целиот пакет, ние можеме да ви помогнеме во делот на SEO или пак би можеле да работиме на услугите кои ви се потребни.’’
Овие гледишта се рефлектираат во извештајот на IPA и Econsultancy кој идентификува значајна промена кон агилни работни практики. Иако пред две години овие пристапи беа ограничени на одреден дел од прогресивните агенции сега станува јасно дека новиот начин на работа произлегува како тренд кој ќе ја обликува работата на активностите помеѓу клиентите и компаниите.

Улогата на технологијата
Зголемената и воедно доста важна улога на технологијата во предлозите на агенциите е значајна тематика во овој извештај. Јасно е нагласено дека постојат јасни можности за агенциите да допринесат кон бенефити за клиентите не само со давањето на значење на новите технологии туку и нивното оптимизирање и ставање во употреба.
“Револуцијата во потрошувачкото искуство побарува интегрирање на маркетингот и комуникациите во поширокото искуство на брендовите и притоа олеснуваќи го овој пристап со помош на технологијата и автоматизацијата’’- нагласува извештајот.
Многу агенциски партнерства се градат на основа на технолошките потреби и барања. Минатиот месец, сервисот за онлајн инвестиции Wealthify ја назначи креативната агенција Isobel за креирање на нејзнината прва рекламна кампања. Овој бизнис тврди дека има мисија да го ‘’демократизира’’ инвестирањето преку понуда на едноставен онлајн процес преку кој секој со логирање би имал можност да креира лични инвестициони планови кои може да ги менаџира од својот паметен телефон.

Sally Allan, директор за маркетинг во Wealthify, посочува дека разбирањето на технологијата и на нејзиниот бизнис модел биле клучните фактори зошто ја избрале агенцијата Isobel
“Како технолошки стартап и дигитален бизнис сакаме да соработуваме со агенции кои го разбираат полето на дииталната комуникација и проактивно истражуваат канали и можности за растот на нашиот бизнис,” додава таа.

Paul Houlding од Isobel се согласува дека технолошкиот аспект станува критичен за начинот на кој агенциите размислуваат и работат со своите клиенти.

“Агенциите ќе бидат успешни само доколку успеат да се истакнат во брозрастечкиот пазар преку разбирање на вредноста која им ја нудат на своите клиенти’’- додава тој.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.