Различни генерации се врзуваат со мобилните реклами на различни начини, според истражувањата од Nielsen.
Извештајот беше врз основа на истражување направено во 2016 година на вкупно 8.000 потрошувачи во САД.
Приближно 55% од тинејџерите и 48% испитаници на возраст од 18 до 34 години одговориле дека би кликнале на мобилна реклама, доколку го добијат соодветниот микс од брендинг, промотивни понуди и убедувања.
Како и да е, луѓето на возраст од 35 до 50 години, генерации од `52-ра до 70-та во САД наречени како Baby Boomer, и најголемиот број потрошувачи од различни генерации кажале дека нема да кликнат на мобилна реклама, без разлика на содржината :)
19% од луѓето на возраст од 18 до 34 години , 17% од луѓето на возраст од 35 -50 години, и 14% од 52 до 7о години, кажале дека погледнале реклама со купон за промоција која била мотивирачка и направила да кликнат на мобилната реклама.