• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Што би купувале Македонците доколку имаат неограничен буџет?

09/05/2014
in Во фокусот, Истражувања
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
Доколку просечниот Македонец би имал неограничени средства на располагање и доколку носи одлуки кои зависат единствено од квалитетот на производот што го купува, Македонците би возеле Мерцедес, би посетувале концерти на Ју Ту (U2), Нокаут или Каролина Гочева и најверојатно би гледале натпревари во кои учествува клубот Барселона.

Ова се резултатите од првото истражување QUDAL – Медал за квалитет (QUality meDAL) – DEEPMA спроведено во март оваа година во Македонија, од швајцарската организација ICERTIAS – Меѓународно здружение за сертификација (ICERTIAS – International Certification Association GmbH) со седиште во Цирих.
Истражувањето беше спроведено преку интернет, учествуваа 1200 граѓани од Македонија, корисници на интернет, постари од 15 години.

Истражувањето QUDAL во Република Македонија опфати повеќе од стотина комерцијални и некомерцијални категории (на пример најквалитетно млеко, најквалитетен автомобил, најквалитетен домашен пејач итн.).

 

Првите резултати од ова комплексно истражување се обработени и се достапни за анализа. Како што нагласуваат од ICERTIAS, Истражувањето QUDAL – Медал за квалитет (QUality meDAL) има цел да ја зголеми популарноста и важноста на квалитетот. Од ICERTIAS нагласуваат дека „со проектот QUDAL, сакаме да им посочиме на купувачите дека тие целосно имаат право да живеат подобро и да бараат подобар квалитет на пазарот за своите пари”. „Правото на квалитет и на живот со подобар квалитет денес е особено важно, во време кога економската средина е преполна со предизвици“, заклучуваат од ICERTIAS.

р е к л а м а

Фокус врз квалитетот

Во истражувањето QUDAL – Медал за квалитет (QUality meDAL) Македонците беа запрашани што би купиле и што би користеле доколку парите не би претставувале проблем при купувањето и доколку единствено би одлучувале и купувале врз основа на квалитетот. Токму поради ова Истражувањето QUDAL – Медал за квалитет (QUality meDAL) дава целосно нова слика за Македонија и за македонскиот пазар и открива што мислат Македонците за вредноста и квалитетот што им се нуди, како и за начинот на кој тие го препознаваат и го ценат квалитетот.

Истражувањето на пазарот QUDAL не го мери пазарниот удел (продажбата) ниту моќта на брендот, туку исклучиво искуството и мислењето на корисниците, за тоа, кој според нив, нуди највисок квалитет во определена категорија во нивната земја.

Начинот на кој размислуваат Македонците кога сакаат врвен квалитет е можеби најдобро илустриран со категоријата „Автомобили“ од истражувањето QUDAL – Quality DEEPMA.
Во истражувањето QUDAL за оваа категорија на граѓаните на Македонија им беше поставено следното прашање: „Наведете го името на производителот или на снабдувачот на семејни автомобили кој, според Вашето лично искуство и мислење, нуди апсолутно најдобар квалитет на македонскиот пазар:“
Најголемиот дел од испитаниците, на ова прашање одговориле со – „Мерцедес“.
На прашањето која е апсолутно најдобрата музичка група во светот, најмногу Македонци одговориле – „Ју Ту (U2)”. Во категоријата за најдобар музичар или пејач во светот, првото место и припадна на – „Шакира”.
u2
Според мислењето на граѓаните на Македонија, фудбалерот Меси е најдобар светски фудбалер, додека клубот Барселона беше прогласен за најдобар спортски клуб во светот (без оглед во кој спорт).
Кога станува збор за квалитетот на лица, проекти, организации итн. испитаниците кои учествуваа во Истражувањето QUDAL за Македонија го избраа ФК Металург за најдобар во категоријата најдобар спортски клуб во Македонија (без оглед во кој спорт), додека Перо Антиќ беше избран за најдобар во категоријата најдобар спортист/спортистка во Македонија.

За најдобра македонска музичка група, најголемиот дел од учесниците во Истражувањето QUDAL ја избраа Нокаут, додека во категоријата најквалитетен музички изведувач, најмногу им се допадна Каролина Гочева.

Во комерцијалните категории од Истражувањето QUDAL, на пример македонските граѓани, како снабдувачи со апсолутно највисок квалитет ги избраа: Бимилк (категорија: млеко); Нескафе (категорија: инстант кафе); Пелистерка (категорија: минерална вода); Нивеа (категорија: крем за лице); Dell (ноутбук комјутери); Адидас (спортска облека); Стопанска банка (банка); Триглав Осигурување (осигурителна компанија), Виза (кредитни картички) итн.

Методологија и примерок
 
Истражувањето QUDAL – Медал за квалитет (QUality meDAL) – Македонија 2014/2015 (www.qudal.com) го изврши швајцарската компанија ICERTIAS – Меѓународно здружение за сертификација (ICERTIAS – International Certification Association GmbH) (www.icertias.com) на територијата на Република Македонија во текот на март, 2014 година, со употреба на онлајн прашалник и метод CAWI – DEEPMA (Интервјуирање на интернет потпомогнато од компјутер – Избор по подолго размислување – engl. Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).  Во истражувањето учествуваа 1200 граѓани на Македонија, корисници на интернет и постари од 15 години.  Истражувањето ја опфати целата територија на Република Македонија.
 
 
За проектот QUDAL

QUDAL – Медал за квалитет (QUality meDAL) (www.qudal.com)  е проект на швајцарската компанија ICERTIAS – Меѓународно здружение за сертификација (ICERTIAS – International Certification Association GmbH) (www.icertias.com).
Проектот QUDAL истражува и наградува определени субјекти (производи, услуги, медиуми, јавни личности, култура, спорт итн.)  кои според мислењето на граѓаните – односно самите корисници имаат највисок квалитет на определена територија.
Целта на проектот QUDAL е да и посочи на јавноста колку е важен квалитетот во нивниот секојдневен избор како и дека граѓаните имаат право на највисок квалитет. Покрај ова целта е и да им олесни на граѓаните поедноставно да ги најдат најквалитетните производи и услуги на пазарот.

Истражувањето QUDAL – Медал за квалитет (QUality meDAL) е целосно извршено во согласност со „Меѓународниот кодекс за пазарни и социјални истражувања“ усвоен од Меѓународната стопанска комора (ICC) и Светската асоцијација на експерти за истражувања (ESOMAR).

Важно е да се спомене дека истражувањето QUDAL не го мери пазарниот удел на некој бренд, туку единствено искуството, задоволството од квалитетот на услугата или понудата на пазарот, како што ја перцепираат испитаниците.
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.