• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Што може кризата во American Airlines да ги подучи бренд менаџерите ?

02/05/2017
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Се чини дека American Airlines научи една голема лекција од последните активности на United Airlines, што не треба да се прави во криза.
Минатиот петок, патник на American Airlines (Surain Adyanthaya) постираше видео на Facebook од друг патник на летот кој патувал со бебе. “Вработено лице во авионската компанија насилно на патничката и ја одзеде количката, удирајќи ја и за малку промаршувајќи и удар врз бебето“, напиша Adyanthaya во својата објава.

р е к л а м а

American Airlines по виралнотo ширење на видеото одговори со своја изјава, дека патникот и неговото семејство наведени во инцидентот, биле преместени во прва класа на друг лет и дека вработеното лице кое било вклучено во инцидентот го суспендирале:
„Го погледнавме видеото и започнавме истрага со која ќе се поддржат фактите околу настанот. Она што е достапно на самото видео не е рефлексија на нашите вредности или пак начинот на кој водиме грижа за своите клиенти. Длабоко се извинуваме за болката која ја предизвикавме на патничката и на нејзиното семејство, како и на патниците погодени од инцидентот. Се погриживме сите потреби на семејството да бидат задоволени додека патуваат со нас. Акциите на нашиот член на екипажот, не прикажуваат трпеливост, ниту пак емпатија, две важни вредности кои за нас се многу важни во грижата на клиентите. Лицето беше веднаш ослободено од должност, додека ние ја исполнуваме нашата должност подетално да го испитаме инцидентот“.

Овој неодамнешен инцидент поттикна повеќе компании да ги променат политиките на работа на членовите на екипажот, но ова се чини дека не е и единствениот негативен инцидент кој се случи.

Дописникот за Форбс–Bruce Y. Lee напиша: Ова не се изолирани инциденти, но и дел од 4 брзорастечки трендови: зголемени лоши услови во Американските компании, зголемен гнев и насилство, патници кои со себе носат паметни телефони и споделување на социјални медиуми. Комбинирајќи ги овие трендови редно е да очекуваме зголемена појава на вознемирувачки видеа на Интернет. Поради зголемениот број и виралноста, можеби авионските видеа ќе станат следните најголеми ривали на видеата со мачки на Интернет.

Постојат неколку лекции кои бренд менаџерите кои работат во авионските компании, како и ПР или маркетинг професионалците, може да научат од одговорот на American Airlines на слични кризи.

Погледнете ги следните пристапи:

  1. Едуцирајте ги вработените околу соодветните политики за грижа на корисници и организациски вредности.

Како што климата за авиокомпаниите и другите услужни индустрии се влошува, ПР професионалците може да му помогнат на екипажот преку вежбање во пракса на корисничките вредности и соодветно да одговорат во тешки ситуации- без разлика дали станува збор за пребукиран лет, или пак иритиран гласен клиент кој се обраќа викајќи им на членовите на екипажот.

Ројтерс објави: Bob Ross, претседател на  Унијата ‘’Professional Flight Attendants’’ која ги застапува вработените во American Airlines workers, во изјава извести дека тесните распореди, букираните летови, тесните седишта и бројни технички причини на екипажот, му оневозможуваат соодветно да ги смести патниците.

Помогнете им на своите вработени да ги научат вредностите на компанијата, вашите вработени се најдобите извори за раскажување на приказната за вашиот бренд.

  1. Припремете ги сите свои вработени во вашата организација да бидат спремни за соочување со медиуми

Иако обуката на вработените е дел од обврските на секторот за човечки ресурси,  практично денес, скоро секој потрошувач има смартфон на досег до својата рака и пристап до платформите за социјални медиуми. Тоа значи дека за период од само неколку секунди, вработените и нивните акции може да бидат снимени и катапултирани до виралност и компаниите да се соочат со бројните критики на публиката на социјалните медиуми. Денес не само што менаџерите и извршителите треба да се оние кои треба да се обучени да се справуваат со медиумски тренинг, туку и секој еден вработен кој има контакт со клиентите. Вашите вработени не треба да се подготвени да излезат и на прес конференција, но затоа пак треба да знаат како да одговорат или да не одговорат на критиката на гневните клиенти, како и да одговорат на кризни ситуации. Подготвеноста на екипажот може да допринесе за градење на доверба и лојалност на клиентите како и избегнување на појавата на кризи.

  1. Фокус на репутацискиот менаџмент. Превенирањето на проблемите е подобро од пронаоѓањето на решенија за проблемите

Комуникаторите потребно е при појава на кризна ситуација да го водат процесот и преку нивните изјави и нивните акции, помеѓу кои ќе се напомене и план за решавање на проблемот. ПР и маркетинг професионалците е потребно да го постават теренот и да известуваат за ситуацијата и прогресот на решавањето на кризата, пред тоа за нив да го направат медиумите и новинарите или пак корисниците на социјалните медиуми – затоа што во спотивен случај кога палката ќе им припадне нив, тешко ќе им биде да се соочат со негативната перцепција и виралното ширење на негативните коментари.

Ваквите кризи може да се напоменувани во повеќе наслови со краток рок на траење, но затоа пак може да го нарушат вашиот имиџ и репутација онлајн за долг период, кој за вашиот тим ќе донесе многу главоболки поврзани со бришењето на негативните рецензии, критики, комантари, новости и приказни кои се појавуваат со името на вашиот бизнис онлајн.
Најдобриот начин за избегнување на ваков тип на главоболки е креирање на план за комуникации за време на кризни ситуации, како и регуларен мониторинг на социјалните медиуми со цел подоготвеност за брз одговор во случај на појава на инциденти кои може да го нарушат имиџот на вашата компанија.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.