• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Што PR професионалците би сакале да им кажат на новинарите?

07/02/2017
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Многумина од вработените во полето на јавните односи велат дека го обожаваатт она што го прават. Постојат многу причини поради кои оваа професија е одличен избор за се повеќе луѓе меѓу кои се наоѓа и можноста за подобрување на имиџот на брендовите, постојаната дружба со водечките луѓе во бизнисот, локалните креатори на политики и претставниците на седмата сила – новинарите.

Но PR професиналците често се среќаваат и со написи за тоа како многу и не им се допаѓаат на новинарите.

Можеби тоа е така затоа што PR индустријата вработува нови професионалци( денес повеќе од кога и да е, што во основа би значело дека соодносот е 1 новинар наспроти 4.8 PR професионалци), а од таму доаѓа и потребата за влез во фокусот на новинарите. Ова значи повеќе е-маил пораки, повеќе телефонски повици, полно гласовно сандаче како и следење на активностите на социјалните медиуми. Станува јасно дека на новинарите им доаѓа ‘’веќе преку глава’’ од PR индустријата , иако многумина професионалци од тоа поле прават искрени напори со цел да ги остварат целите и задоволат потребите на клиентите и во исто време да ги почитуваат и преференците на новинарите.
Како и секогаш, комуникацијата поставена на искрени основи е решение кое е потребно за полесно ‘’да тече’’ работата со новинарите и уредниците.

р е к л а м а

Ова се 5-те нешта кои PR професионалците би им ги кажале на репортерите доколку би имале таква можност:

  1. ‘’Немаме намера да бидеме штетници’’

‘’Постојат многу прилики во кои би можеле да помислите дека сте следени почесто и поинтензивно од страна на вработените во PR.  Ве замолуваме да сфатите дека ние само се обидуваме да ја работиме својата работа. Да,  разбираме дека добивате премногу пораки и барања а многу од тие барања губат контекст, содржат многу печатни грешки или пак се упатени до погрешниот уредник.
Од другата страна пак, постојат многумина од нас кои поминуваат доста време крeирајќи добро напишани содржини на кои малку им се обрнува внимание од ваша страна. Доколку нашите написи не се соодветни или пак сме ги пратиле во несоодветен тајминг, ние можеме да го прифатиме тоа. Ве замолуваме издвоете малку од своето време и кажете ни ја причината поради која не сте ги прифатиле.
Кога не добиваме никаков одговор на вниматело изработеното барање, се прашуваме, но и нашите клиенти се прашуваат зошто нашто барање било несоодветно.
Дали е реалистично од наша страна да очекуваме да добиеме одговор на секое поединечно барање?
Најверојатно не, меѓутоа како што напиша Nicole Fallon Taylor, извршен уредник на Business News Daily, во еден свој напис во Muck Rack, “како новинар , открив дека најдобриот начин да се ‘’преживее бурата’’ на следбеници е да им се одговори на сите следбеници поединечно во прво време. Во многу случаеви PR професионалците ќе прифатат одречен одговор наместо тишина.’’

Запомнете дека било кој одговор е подобар отколку да нема никаков одговор.

Доколку ни дадете до знаење дека постои решение на проблемот во нашето барање (можеби сме го пратиле предоцна, или пак можеби имате друга работна позиција од последниот ангажман) ќе се потрудиме да се поправиме следниот пат.

  1. ‘’Сакаме да ви бидеме од помош – реално!’’

‘’Да, некои испробуваат PR и откриваат дека не е за нив и одлучуваат да ‘’запливаат во други води’’. Многумина од нас разбираат и имаат пасија за добра новинарска пракса (некои имаат и дипломи од новинарство) и искрено сакаме да бидеме од помош за вас. Доколку ви е потребно нешто, ние ќе бидеме тука за вас. Без разлика дали станува збор за извори, креативи, податоци, ние можеме да ги обезбедиме.
Затоа гледајте на нас како извори на податоци. Можеме да ви заштедеме време и да ги обезбедиме податоците кои ви се потребни’’

  1. ‘’Го почитуваме тоа што го правите’’

‘’Новинарството е тешка работа.
Знаеме дека новинарите имаат тешка задача за која трошат многу работни часови и дека професијата не е доволно добро платена. Работната сигурност во светот на бизнис новостите се менува. Бевме и сведоци дека бројот на весници се намалува глобално, да го земеме и примерот на САД каде бројот на вработени во овој сектор во последните 8 години се намали за 40% односно  од 55,000 новинари во 2007 година бројот се намали на 32,900 во 2015 година.

Пред се знаеме дека се трудите да работите најдобро што можете и притоа да споделувате релевантни новости со својата публика.’’

  1. ‘’Ви веруваме’’

‘’Иако на ова се гледа со сомнеж, поголемиот дел од PR професионалците им веруваат на новинарите со кои работат. Ви веруваме дека ќе обезбедите фер, и непарцијална покриеност на новостите. Веруваме дека вложувате максимален труд да го обезбедите најдоброто од себе со цел да ја споделите вистинската приказна.’’

  1. ‘’Понекогаш и нашата работа станува многу неблагодарна’’

‘’Имаме клиенти кои не споделуваат информации со нас, клиенти кои инсистираат на повторни измени на нашите внимателно избрани текстови, клиенти кои бараат да ја погледнат приказната пред да биде испечатена или објавена итн.
Запомнете, и ние сме само луѓе и понекогаш без разлика на нашите големи напори, нашите клиенти имаат свои иницијативи покрај договорите со вас.
Новинари- ние ве цениме вистински – затоа дадете ни шанса!’’

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.