Хрватската асоцијација на комуникациски агенции (HURA) одбележа 25 години успешна активност со свечен собир на водечки експерти и агенции во индустријата за пазарни комуникации. Прославата се одржа на 5 декември 2024 година во Grand Park Hotel во Ровињ и ги собра извршните директори и раководства на клучните агенции во Хрватска, давајќи им повод да разговараат за предизвиците и иднината на индустријата.
Покрај свеченото собрание се одржа и вториот годишен форум на членовите на HURA. Форумот е дизајниран да поттикне дијалог, размена на искуства и идеи и да обезбеди подобар развој на хрватската индустрија на пазарни комуникации.
„HURA и нејзините агенции-членки неслучајно постигнаа голем број достигнувања во текот на овие 25 години – комуникациската индустрија игра важна улога во економскиот напредок, развојот на брендовите и создавањето на можности“ – истакна Дуња Ивана Балон, долгогодишна извршна директорка на HURA. Со заедничка визија и соработка, следните 25 години ќе бидат уште поуспешни.
Јелена Фишкуш, претседателка на Управниот одбор на HURA, ја истакна важноста на заедничкото дејствување: „Во изминатите 25 години светот се промени со неверојатна брзина. Затоа е многу убаво да се знае дека не сме препуштени сами на себе и дека имаме заедница која нè придружува во сето ова и нè подготвува за она што следи – а тоа е HURA.“
Импресивни резултати
HURA моментално обединува 62 агенции кои застапуваат речиси 80% од вкупните буџети за огласување во Хрватска. Во 2023 година агенциите-членки на организацијата оствариле вкупни приходи од над 342 милиони евра, што претставува раст од 12% во однос на претходната година – покажа анализата на јавно достапните податоци на FINA. Покрај тоа, HURA е носител на лиценцата на IAB (Interactive Advertising Bureau), а нејзината платформа IAB Croatia собединува 112 агенции-членки.
Покрај деловните резултати, HURA се истакнува и со организирањето на фестивалот „Денови на комуникациите“, чие последно издание ги сруши рекордите на посетеност и го потврди статусот на еден од најдобрите фестивали во овој дел од светот.
За HURA
Хрватската асоцијација на комуникациски агенции е основана во 1999 година со цел да ја професионализира индустријата и да ги застапува интересите на нејзините членови. Членството вклучува агенции специјализирани за комуникациски консалтинг, огласување, закуп на медиуми, односи со јавноста, дигитални комуникации и креативни услуги.