• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Светски ден на вранецот 2022: Глобалната препознатливост на вината од овој регион зависи од производство на квалитетно грозје по светски стандарди и заедничкиот настап

05/10/2022
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во организација на Здружението „Вина од Македонија“ и партнерите од „Балканската винска мрежа”, по четврти пат, македонските и регионалните производители на вино од сортата вранец, како и винските експерти и ентузијасти од целиот свет, се обединиja да го прослават вранецот, со цел меѓународна промоција и препознатливост на овие вина.

Главниот настан се одржа во М6 Едукативниот центар во Скопје, со динамична програма, во која беа вклучени и дегустации на вина од Македонија, Србија, Црна Гора и Косово, додека во текот на октомври, во рамки на прославувањето на Денот на вранецот ќе се организираат и голем број дегустации во Македонија, Србија и Црна Гора, но и во Швајцарија, Австрија, Обединетото Кралство, Холандија и Соединетите Американски Држави.

р е к л а м а

Голем број претставници од домашните и регионалните производители на вино, експерти и вински ентузијасти од земјава и странство и оваа година имаа прилика да се информираат за најновите научни сознанија поврзани со вранецот и неговите уникатни карактеристики и воедно преку панел-дискусија да ги споделат размислувањата и ставовите за тоа како да се осмислат и имплементираат успешни стратегии за пласман на вината кои се произведуваат од локални автохтони сорти на светските пазари.

На отворањето на годинешниот настан за одбележување на Светскиот ден на вранецот, Елена Младеновска Јеленковиќ, извршен директор на асоцијацијата „Вина од Македонија“ изјави: „Овој настан има огромно значење за целиот регион. Вредноста и потенцијалите на вранецот  треба да ги дознае и останатиот дел од светот и на тој начин да ја промовираме винската индустрија на Балканот. Токму во автентичните вина што се произведуваат во целиот наш регион лежи потенцијалот за успех за освојување на странските пазари“, најавувајќи и два големи проекта на кои работи здружението, а се поддржани од ГИЗ и ФАО, а се однесуваат на развојот на стандарди во лозарството и винарството, како и заеднички пристап во промоција на вината од Балканот.

На настанот беше потпишан и меморандум за соработка помеѓу здружението „Вина од Македонија” и здружението „Тиквешки семејни винарии” кој вклучува поддршка на малите семејни винарници во едукација, маркетинг и развој на стандарди, со што започнува и нов заеднички пристап во развојот и промоцијата на македонското вино.

Зборувајќи за значењето на индустријата и обезбедување на долгорочна одржливост и развој на секторот, претседателот на Здружението „Вина од Македонија“, Светозар Јаневски, изјави: „Како еден од најзначајните сектори во државата во кој се инволвирани близу 100.000 лица, неопходно е час поскоро да се дефинираат стандардите за квалитет за производство на грозје и вино. Поддршката треба да се насочи кон производителите кои сериозно се занимаваат со оваа дејност и вложуваат во нејзиниот развој и тоа да биде основа за обезбедување понатамошна поддршка. Потребно е да се воведат и мерки со кои ќе се овозможи окрупнување на лозовите насади со цел  зголемување на продуктивноста, која сега е на многу ниско ниво во целиот сектор земјоделие“, дециден е претседателот на „Вина од Македонија“.

„За нас како министерство и Влада лозарството и винарството се стратешки гранки и токму затоа посветуваме сериозно внимание, креирајќи мерки и политики за поддршка и развој на лозарството и винската индустрија. Значаен дел имаат и малите семејни винарници чиј број денес изнесува повеќе од 70, со капацитет до 50.000 литри. Токму за нив оваа година обезбедивме грант до 10.000 евра поддршка за набавка на опрема и производство. Ме радува потпишувањето на Меморандумот за соработка помеѓу здруженијата на тиквешките семејни винарници и производителите и извозници на вино ‘Вина од Македонија’. Со овој меморандум се унапредува меѓусебната поддршка и соработка и се дава поддршка во градење препознатливост на вината од малите семејни винарници, со цел влез во светските вински листи. Малите семејни винарници се вклучуваат во активностите на асоцијацијата ‘Вина од Македонија’ и заеднички ќе настапуваат на извозните пазари“, изјави Љупчо Николовски, министер за земјоделство, шумарство и водостопанство.

Во рамки на годинешниот настан традиционално беше доделена и титулата Амбасадор на вранецот, чии носители се Томас Куртис – Master of Wine, како и постхумно Филип Камби, еден од врвните светски енолози кој работеше на развој и промоција на вранецот. Посебен дел од одбележувањето на Светскиот ден на вранецот е посветен на Винскиот салон, каде љубителите на квалитетните вина и винските ентузијасти на едно место дегустираа над 50 вина од сортата вранец произведени во македонски и во винарници од регионот.

Вранецот е присутен во пет земји од нашиот регион, тоа се: Црна Гора, Босна и Херцеговина, Србија, Косово и во Македонија, при што во нашата земја е засаден на близу 11.000 хектари, со што Македонија се истакнува како најголем производител на вино од оваа сорта.

Со задржување на традицијата на организација на Светскиот ден на вранецот, овој настан прераснува во веќе препознатливо случување кое со нетрпение се очекува и кое треба да помогне оваа автохтона винска сорта да стекне поголема меѓународна промоција и да се позиционира на глобално ниво, „рамо до рамо“ со најпознатите интернационални сорти.

Организацијата на овој настан беше реализирана со поддршка на Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство на Република Северна Македонија, во рамки на руралната програма за развој. Интернационалните настани се реализирани со поддршка на Министерството за надворешни работи, а беше обезбедена поддршка и од неколку локални компании како: Тохем, Ветропак, Quinberger, Импрериал Тобако, Лакталис, Изворска и Рудине.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.