Бразилскиот TAM Airlines беше загрижен за фактот дека патниците изгледаат прилично индиференти кон содржините на inflight-магазините, со помалку од 11% од нив кои се сеќаваат што прочитале. Всушност, увидено е дека тие трошат помалку од 3% од времето на летање читајќи го inflight-магазинот и беше време да се промени тоа.
Со цел да ја прослават годишнината од Милано-Сао Паоло рутата, TAM во соработка со адвертајзинг агенцијата FCB Milan, го создаде најперонализираниот inflight-магазин на сите времиња!
Се’ што им требаше беа детали за секој патник, така што би можеле да ги понудат со вистинската содржина. Тие побараа ‘помош’ од Фејсбук и така го интегрираат Facebook Connect во процесот на купување, добивајќи повеќе детали за секој корисник. На тој начин, тие беа во можност да научат повеќе за секој корисник преку нивните ‘лајкови’, слики, пријатели, дури и местата кои ги сакаат. Тоа доведе до еден високо персонализиран магазин кој вклучува специфични статии за секој корисник, во зависност од податоците добиени од Фејсбук, содавајќи магазин полн со слики, факти и настани за кои би сакале да прочитаат.
Секој магазин беше поставен на десното седиште и патниците беа пријатно изненадени да ги видат своите фотографии на насловните страници на inflight-магазинот! По иницијалниот шок, тие ги прочитаа од прва до последна страна. Според исказите, беше одлично за патниците да можат да го читаат она што ги интересира, а сите патници ги задржаа магазините по слетувањето.
TAM Airlines успеа да претвори досаден inflight-magazin во возбудливо искуство, освојувајќи ги сите патници кои беа среќни да го прочитаат нивното уникатно издание. За TAM Airlines, тоа не е само овозможување на интересен начин за ‘тепање’ на време додека летате, туку тоа е начин за директен контакт со своите клиенти, покажувајќи им дека навистина се грижат за нив.
Што се однесува до бројките за успехот на идејата, персонализираните магазини доведоа до зголемено време на читање од 1200%, додека 100% од патниците ги зедоа магазините со себе после летот.
Тоа е кретивен начин како да се создаде искуство за паметење, потсетувајќи не’ дека персонализацијата е поважна од кога и да било во успешните кампањи. Се’ е за фокусирањето на секој еден потрошувач, правејќи ги да се чувстуваат посебни и вредни!